• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 9 mesos #30429

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres tenim a Telefònica com proveïdor de la línea i a Yacom per l'ADSL, però ens plantegem tenir-ho tot amb Yacom i estalviar-nos el cost de la línea, doncs la paguem per no res, les trucades a móbil les fem amb el nòbil, per cert ara el tinc espatllat, i les fixes passen per l'ADSL.

He llegit comentaris negatius, però també es cert que normalment ningú escriu per dir que li van bé les coses.

Teniu experiència en tenir només una companyia per tota la telefonia ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 9 mesos #30431

Te explico mi experiencia.
yo tenia internet con wanadoo y el telefono con telefonica, todo funcionaba de maravilla
luego cambie a internet con wanadoo con llamadas incluidas y la linea de telefonica, todo bien.
asi durante algunos años, hasta que en diciembre del 2007 me dio por querer ahorrarme la liena telefonica, ahi empezaron todos los problemas, primero no tenia adsl, luego no podia recibir llamadas pero si hacerlas, por ultimo un ruido insoportable que me impedia mantener una conversacion telefonica, despues de hablar con todas y cada una de las personas del servicio tecnico de wanadoo, ahora se llama orange, me harte y cambie a telefonica, ahora todo lo tengo con telefonica y perfecto, vinieron ellos a instalarlo, como no conseguia acercarme a los 3 megas de internet, me cambiaron todo el cableado de la linea, vaya que no se fueron hasta que todo funcionaba y bien, ahora estoy en periodo de oferta y pago menos, pero luego me costara 12€ al mes mas que con orange, pero si es sin problemas creo que merece la pena, mal que me pese pues les tenia cierta mania a los de telefonica, pero hoy por hoy creo que son los que mejor funcionan.

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 9 mesos #30434

Jo mai he fet convinacions de dos proveidor. Ara he canviat a ONO per fibra optica per que te cablejat propi i no re-llogat a telefonica. De monet tot funciona bè.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 9 mesos #30435

Hola Josep M.ª, nosaltres a casa, ja fa un any i mig, garabé dos, que ho tenim tot amb jazztel. Al principi, una mica "patata" el tema dels routers, que aquests de regal son bastant dolentots, i sobre tot pel servei-tècnic, molt dolent i passota. Pero ara, toco fusta, funciona prou bé, pago una cuota única al mes i m'entra tot. Aquest últims dies he tingut uns talls a l'internet, vaig trucar per donar el avis (amb molt d'excepticisme), pero em van atendre de maravella, es mes, em van trucar dos dies despres per preguntar com anaba tot, em van sorpendre molt gratament. Ahh.. si et fas, digues que vas de part meva, que tindrem tres mesos de descompte tots dos, :whistle:

Una abraçada.
Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 9 mesos #30442

Nosaltres al principi vam fer combinacions però sempre amb la línia de telefònica. Inicialment tot anava molt bé, fins que es va torçar i després de infinitats de trucades, pagament de factures elevadíssimes i finalment quedant morosos, vam decidir no fer invents i fer-ho tot amb "Timofonica". Amb els de la "Timo" també anava molt bé, com el Tonio, cap problema, fins i tot teniem la tele. Pagàvem la factura més cara del mercat esperant que quan hi hagués algun problema es resoldria ràpidament. Però el imagenio va comerçar a fallar quan hi havia algun partit de futbol important i a més ens quedàvem el cap de setmana sense internet i la resposta dels de Telefonica era que hi havia una avaria general a Catalunya, quina mala sort !!
Quan el problema es va començar a repetir amb més freqüència ens van enviar un "tècnic" que ens va dir que el problema era del nostre ordinador, quins nassos !! El vaig fer fora de casa i seguidament vaig trucar al 1004 per donar-me de baixa de TOT el servei: trio i línia. Ens van "regalar" 3 mesos de factura i al final d'aquest periode gratuit, veient que el tema no millorava massa i que això seria una baralla continua, ens vam donar de baixa.

Ara només tenim telèfons mòbils i internet, però només paguem el mòbil a Vodafone, l'internet..., bé estem de sort :whistle:

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 9 mesos #30450

Josep Maria,
Jo tinc la mateixa combinació que tu, i no m'havia plantejat unificar-lo vs Ya.com

Ja em diràs quina decisió prens i les seves avantatges per estudiar-m'ho.

Salutacions :)

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 8 mesos #30699

Nosaltres acabem se signar el canvi cap a ONO, amb fibra òptica. Actualment estem a Tele 2, tant el telèfon com l'ADSL. Al començament vam tenir molts problemes però ja fa força tepms que ens va bé.
Per què canviem? La pifiarem? No ho sabem, però creiem que hem d'avançar i apostem per la fibra òptica. Ja us ho explicarem

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 8 mesos #30700

Yo tengo ADSL y linea con Jazztel y pago 41€.y de momento ya hace 5 meses y bien,con llamadas gratis nacionales.
Un saludo.

Last edit: per hellinero.

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 8 mesos #30729

Caramba, pensaba que ya había escrito la respuesta, y creo que le he dado a Cancelar, en lugar de Envia. Repetimos....
Nosotros hace ya años que tenemos (creo) ONO. Y digo "creo" porque primero era Menta, luego Auna, luego Amena, Orange y, últimamente, ONO. No hemos cambiado de empresa, pero se la van vendiendo y cambiándole el nombre (seguro que algún directivo cobra algo cada cambio de nombre....).
En cuanto a la experiencia en si:
- El primer momento de placer (cuando le dimos puerta a Telele-fónica) fue orgásmico.
- Sucedieron, luego, meses de incertidumbre (¿funcionará algo hoy?) hasta que el sistema se estabilizó. Hores d'ara, técnicament funciona be (no es como para tirar cohetes, pero va).
- Económicamente no tengo ni idea. No he vuelto a mirar tarifas ni ofertas últimamente, porque es un maremágnum de locura. Mas o menos, nos cuesta 40 machacantes al mes Itenet, telefono fijo y 2 móviles (consumo de los móviles aparte, claro).
- Administrativamente es una empresa HORRIBLE. No compreis acciones nunca. Estoy seguro de que algún dia se olvidarán de mi y no me cobrarán nada (de hecho, nunca me cobran todos los servicios que tenemos contratados, pero no seré yo el que se lo diga). Y, cada cierto tiempo, te llama un pobre comercial a horas extrañas (la de la cena o cuando estás sentado en el "trono", o la final de la Champions... cosas así) para venderte sus servicios, y tienes que mantener conversaciones kafkianas del estilo de:
- (YO) "Pero, ¿Vd. no sabe que esa línea desde la que me llaman YA es suya?"
- (Comercial) "Y, pero es que a mi no me informan"
- (YO) "No sería mejor que llamaran a los que no son clientes, a ver si les venden algo?
- (Comercial) "Y, no sé, yo solo soy licenciado en fisica teórica".
(Lo del "Y" es porque el pobre comercial es un ecuatoriano que está trabajando en un call center en Marruecos o Vietnam para llamar a clientes que ya son suyos, .....globalización, que le dicen)

ETC......

Last edit: per Quincho.

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 8 mesos #30731

Com ja he dit en un post anterior, el telèfon fix el tenim contractat amb la operadora Telefònica, l’ADSL amb Ya.com atès que abans aquesta operadora pertanyia al Grup Deutsche Telecom, i com jo treballo en una empresa d’aquest grup, tinc tarifa de treballador (no sé si encara és competitiva), però tinc TV per cable amb Ono i coincideixo amb Quincho, a la que tens un problema amb Ono, et dones compte que Telefònica no és/era tant dolenta..., el que passa és que la oferta de canals/cost és millor que Telefònica.

Amb l’ADSL no tinc gaires averies, i per tant estic content, un altre tema és que l’amplada de banda contractada per pujada i baixada de dades sigui real, ja que quan li passo algun test (per exemple: www.adsl4ever.com/test/11/ ) el resultat que em dona executant-lo en diferents horaris i laborable/festiu dista del ‘contractat’.

Salutacions

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 8 mesos #30736

como digo mas arriba, ahora lo tengo todo con telefonica.

primera averia hace una semana, llamo por la tarde y les digo que el telefono hace ruido, era el problema que tenia con orange y por el que cambie de compañia, ya que no me hacian caso, les digo que no me llamen por las mañanas, al dia siguiente a las cuatro de la tarde me llaman y me dicen si me va bien en media hora, ¡¡adios siesta!! se presenta el tecnico, hace sus complobaciones y me dice que le problema es el aparato, me dice que tengo que pagar el desplazamiento y el cambio de aparato, le digo que el aparato es de alquiler y me dice que segun sus papeles que no, llamada al 1004 y les comento que el aparato es de alquiler, me dicen que tengo que pagar igual, entonces les comento que ellos tienen la obligacion de cambiarme el telefono cada cuatro años y que hacia mas de seis que no me lo cambiaban, lo comprueban ¿me gustaria saber el qué? y me dicen que para cambiar el telefono tengo que llamar yo y pedirlo, les digo ¿tambien tengo que llamar para que me pasen los recibos al cobro? ¡un momento por favor,,,,,,,,,,! que disculpe las molestias, me cambian el aparato y no me cobran ABSOLUTAMENTE nada. por cierto me han puesto un telefono con manos libres y un monton de botones, pero aun no me he leido el libro de instrucciones.
Telefonica sera lo que sera y mas, pero el servicio de asistencia es muy bueno, menos de 24 horas y todo solucionado.

Re:Linea de telèfon sense telefònica ? fa 14 anys 8 mesos #30741

Tonio ha escrit:

...
Telefonica sera lo que sera y mas, pero el servicio de asistencia es muy bueno, menos de 24 horas y todo solucionado.

Tonio, no te equivoques, esta vez has tenido suerte y les ha apetecido solventarte la papeleta.
Nosotros tuvimos varias visitas de supuestos técnicos, las primeras en 24 horas, las últimas, cuando les iba bien y siempre echando pelotas fuera y dando la culpa a nuestro ordenador, :dash:¡ que narices !, ¡nos podemos conectar a 3 lineas no seguras de los vecinos excepto a la que pagamos:girl_cry:!
Finalmente nos metieron en un plan de choque y durante 3 meses no pagamos nada y pasado este tiempo sin que se resolviera totalmente el problema les dijimos "adios muy buenas".

Disfruta de tu relación con timo-fonica. :emoticon_sm :emoticcon_h :kiss1:

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12