• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26754

Hola gent!

Doncs això necessitem un restaurant per portar una colla d'amics a dinar, si pot ser del club de les 3 B millors (bueno, bonito,barato) :mrgreen:
Pels voltans de Banyoles. Em vaig oferir a encarregar-me jo i resulta que el que conec no te taules per aquestes dades (6-07-08) crisis?? 8O
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26773

Mari sento no poder-te ajudar, però amb el teu permís aprofitaré el fil ja que nosaltres en busquem un per Sabadell o Terrassa de categoria 2B+ (bueno, bonito, precio indiferente). És per un tema de feina, el gerent un dels tècnics han de portar a dinar a uns clients mooooooooooooooolt importants.

Moltes gràcies a tots.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26781

Jordi, jo mes aviat en conec de les 3 B :mrgreen:
a mi m'agrada molt un que està a la mateixa rambla de Sabadell (molt a prop de la meva feina) que és diu Restaurant de la Rambla. Jo a la meva empresa treballo amb proveïdors i sempre que venen per fer reunions o el que sigui i s'han de quedar a dinar a Sabadell els hi recomano i de moment a tots els hi ha agradat, no se si estaria a l'alçada del que demanes Tlef. 937271254
Un altre és a la carreta de Polinyà anant a Palau Solità i Plegamans, és diu Can Burges 938644095.
D'altres :
Restaurant Viena (tot un clàssic a Sabadell) no Frankfurt. 937259715
Restaurant Pa amb Tomàquet 937252759

Si necessites mes informació ,demana

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26784

Mari:
Si te vale en Les Presses (no es muy cerca de Banyoles, pero no se me ocurre cosa mejor....), L'Oliba.
Es muy bueno y bonito. Lo de barato es opinable.... según si te gustó o no la comida.....
También hay Can Fessol, en Santa Pau, y Can Xel (cerca de la Fageda), que años ha eran buenos y bonitos. Ahora no sé si lo siguen siendo; si, en cambio, que la baratura pasó a la historia al ponerse de moda la Garrotxa.
Había uno muy bueno en Oix, cuyo nombre no recuerdo, lástima.

Muy útil no es, pero al menos te subo el hilo, a ver si alguien tiene más idea.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26788

Jordi, jo et puc recomanar un restaurant que va obrir una companya de la feina, és a Rubí, jo encara no he anat, però companyes que sí ho han fet diuen que està molt bé. Tenen un saló que es pot reservar.
Et poso l´adreça .
El racó de la sidra.
Ctra de terrassa 106, 93.697.91.51
www.elracodelasidra.com

Com veus pel nom, és de caracter asturià, la carn i la sidra la porten del nord.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26789

Gracies per les respostes, ara els hi passo al gerent.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26790

Bitxitos,

Si del que es tracta és de quedar bé, i deixem de banda el preu, a Sabadell teniu el Forrellat. I si es tracta de peix i marisc, teniu la Marisqueria Loremar.
Ja t'ho dic, tenen 2B i 1C (bueno, bonito, caro)

Ai un altre, el Can Feu, piquen una mica però està molt bé.

Aquests estan bé si ha de pagar un altre :mrgreen:

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26799

Bitxitos,

Jo et puc recomanar un, que he sentit parlar i diuen que està molt bé, es diu El Bulli i està a Roses, el que pasa es que has de demanar taula amb dos o tres anys d'anticipació.... =)) =)) =))

www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idiom...amp;idseccio_PK=1026
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26813

a Castellfullit de la Roca agafes la carretera que va cap a Oix i a un parells de kms hi ha "Can Bundancia" especialitat en carns a la brassa i cargols, es un restaurant cassolà, temps enrrera ho feien molt be tant la teca com el preu.

No queda gaire aprop de Banyoles pero es el lloc que conec que s'hi acosta mes.

A la Vall de Bianya l'hostal nou tambe ho fan be pero es mes petit i potser una colla gran no hi cabriu.

Salut

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26821

Bitxitos,

Jo et puc recomanar un, que he sentit parlar i diuen que està molt bé, es diu El Bulli i està a Roses, el que pasa es que has de demanar taula amb dos o tres anys d'anticipació.... =)) =)) =))

www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idiom...amp;idseccio_PK=1026

Lince, si vull que em cuini en Ferran Adrià el truco i ve a casa meva, i així no haig d'agafar el cotxe.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26858

Ostres Bitxitos, dons no ho habia pensat mai tot i que es cosi meu (pro cosi de veritat).

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12