• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26505

Per fi!!! Després d'un mes i mig sense poder connectar-me des de casa, ja torno a tenir Internet. Ara tinc feina per posar-me al dia, perquè més o menys he anat llegint missatges, ja fos a la Biblioteca de Mataró o a la feina, però en aquest cas ho feia molt per sobre...

Bé, doncs d'aquí una estona em poso a contestar missatges.

Una abraçada!
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26514

:-)) :-)) Que bé , Mercè, ja et trobàvem a faltar... doncs res, posa´t al dia... :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26515

icona_onada icona_onada icona_onada OXO OXO OXO HF

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26519

:-)) dance :-))
Ja era hora punyeteraaa!!! ;-)

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26521

8O ostres Mercè, com ha estat això ??

Estem a punt de donar-nos de baixa de Telefònica i aventurar-nos a la busca i captura de companyia sèria, =))=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Mision Impossible !!!!!

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26524

Hola Mercè,

Et trobàvem a faltar.

No t'entretenim, pòsa't al dia.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26529

Un beso para los 4.
Ahora solo nos falta verte pronto.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26530

me alegro que se hayan solucionado los problemas y volvais a estar con nosotros.
es vergonzoso como nos tratan las compañias de telefonia e internet, nosotros hasta hace bien poco hemos seguido con problemas y hasta que no llame para darme de baja definitiva de todo, aun a sabiendas de que posiblemente me iba a quedar sin telefono fijo e internet, pues entonces fue cuando me escucharon y enviaron un router nuevo, con el funciona todo, el problema era el router que debia estar defectuoso, por culpa de ello y sobretodo de la mala gestion de los directivos de Orange hemos "sufrido" internet durante 4 meses.
tengo que decir que los empleados en todo momento me atendieron muy bien, hasta que me enfade y me pasaron con otro departamento que si podia solucionar problemas.
aunque tambien pienso que quizas esos empleados "tan amables" podian haberme pasado con esa extension antes de haberme enfadado tanto.
en fin de verguenza.
Merce, re-bienvenida

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26538

Que be Marçe, un altre vegada per qui

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26602

Us relato la meva "odissea", més que res per si a algú li serveix d'ajut. Som clients d'Orange des de que era Wanadoo, sense tenir mai problemes de connexió. L'únic problema és que el producte que tenia contractat (ADSL 1Mega més trucades) era molt car, doncs evidentment la pròpia companyia havia fet ofertes més interessants, en quan a velocitat i preu. He estat més d'un any intentant canviar de producte, sense èxit, fins que el mes de febrer em van dir que el problema és que "tenia oberta una incidència" (quan estava de baixa vaig demanar una IP fixa, per poder treballar des de casa, i quan em van dir que ja estava operativa havia passat un any, per la qual cosa vaig anular-la), però el fet de tenir oberta la incidència feia impossible que em fessin el canvi de producte de forma automàtica. Solució: donar-nos de baixa totalment d'Orange i, a continuació, donar-nos d'alta amb el nou producte (ADSL màxima velocitat + trucades + línia telefònica).

OK, acceptem, però no ens avisen que això suposarà estar un mes i mig sense connexió a internet i havent de fer les trucades a travès de Telefònica. Finalment, aquesta setmana tornem a tenir línia ADSL, ens envien el "kit de conexión", o router wifi, em trenco les banyes per configurar-lo i ho aconsegueixo després d'una trucadeta al servei tècnic, avui torno a trucar perquè m'ajudin a configurar la connexió USB (les instruccions no indiquen que per posar el router en estado "Asociación" s'ha d'apretar un botó :-x ), i per fi tot funciona, tot???

Doncs no, resulta que llegint els manuals (sóc de les que els llegeix), veig que quan tingui la línia telefònica amb Orange, és a dir, en un parell de dies, només em funcionarà un telèfon, que ha de ser digital, a tota la casa. Nosaltres tenim tres, només un digital (fins aquí cap problema), però el fax que fa servir en Xavier quedaria fora de servei... :evil:

Torno a trucar al 902, més que res per veure si ho havia entés bé, i resulta que sí, que quan tingui la línia només funcionarà una roseta, i amb un telèfon digital. Solucions: comprar un fax digital (existeixen?), o un escanner per enviar els documents a travès de l'ordinador, més algun telèfon tipus "DUO" inalàmbric o.......... millor no dic res.

Evidentment m'han demanat disculpes perquè quan vaig demanar el producte ningú ens va avisar d'aquest petit detall. Val a dir que també m'han dit que estan intentant solucionar-ho (imagino que no sóc la primera ni la última que li passa això), però no tenen cap previsió de data. Per tant, m'ofereixen ADSL 6 Mb + trucades, a bastant menys preu del que pagava per 1 Mb, i els tres primers mesos de facturació al 50% per "les molèsties ocasionades".

I seguiré pagant, de moment, la línia de Telefònica :evil:

El meu consell, si algú vol canviar la línia de Telefònica a Orange, que s'informi abans sobré els telèfons que té a casa, no sigui que després els hagi de llençar a la brossa (o portar a la deixalleria, que sempre és més ecològic).

Perdoneu pel "totxo", però si no us ho explicava, revento!!!

Petonets...
Mercè & Cia.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26604

ojo Merce que no es del todo asi, cuando tengas la linea con Orange, no en un par de dias, digamos en un mes, no sera una roseta la que te funcionara, sino que tendras que conectar el telefono al router, por eso no podras tener otro telefono en la casa, salvo que ese sea inalambrico o que hagas un cableado nuevo hasta donde quieras tener otros telefonos.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26610

Tens raó Tonio, m'he expressat malament. El telèfon anirà connectat directament al router.
Mercè & Cia.

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26612

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1810
  • Gràcies rebudes: 46
Mercè, m'en alegro de llegir-te de nou.
Nosaltres fa anys que tenim, amb Ya.com, 1mb + trucades a casa i a la feina i, mai hem tingut cap problema.
La pega és que hem de pagar a part la línea a Telefònica.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Ja torno a estar connectada fa 15 anys 10 mesos #26615

Benvinguda Merçe i família.Ara ja hi tornem a ser tots,t'hem trobat a faltar.
Una abraçada desde Navarcles.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12