• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26102

Hola,

Desde hace 12 años tenía un York Shire que nos vendieron con el piso, ahora tenía 16 años.

Desde hace 6 años tengo una pitbull que rescatamos de la perrera, es un cielo de perra, tengo un niño de 4 años al que algunos concéis y aunque voy con mil ojos por si acaso, nunca, nunca he tenido que reñirla ni castigarla por hacer algo indebido, lo mismo con el Yorkshire, la pitbull se ha portado estupendamente.

La cuestión es que cuando llegué a casa, me extrañó que Merlin (el York) no viniera a recibirnos al patio, mandé a mi marido que lo buscara porque yo ya me temía lo peor y sí, me dijo que no se me ocurriera seguir, Merlín estaba muerto.

No quise verlo, pero lo que preocupa realmente, es que tenía la carita destrozada, estamos seguros que eso de lo ha hecho Nuka (pitbull), pero yo creo que ha sido en un intento por reanimarlo y no que ella lo haya matado, pienso que si Nuka le hubiera querido hacer daño, que no tendría sólo un trocito de la cara desfigurada, son 25 contra 3 kilos y le podría haber hecho mucho más daño. Además el lado de la carita que tenía mal, parece ser que era el que estaba bocarriba.

Merlín era muy mayor, pero no estaba enfermo que sepamos.

Paco me ha dicho que él tenía dos periquitos, que cuando uno murió en la jaula, que el otro le destrozó la cabeza a picotazos intentando reanimarlo.

¿Alquien sabe algo sobre esto?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26104

Ostres Mireia, ho sento molt, jo he tingut gos i sé el que s'arriben a estimar.

No et puc ajudar, no tinc ni idea del que pot haver passat. Has parlat amb el veterinari? Segurament hi entendrà més i potser et dona alguna pista, no?

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26107

HOLA!
Jo mai no he tinc gossos, per tant no sé de primera ma quin n'és el seu comportament, però donat que tens una criatura menuda, potser fòra millor, com ja t'han dit en un missatge anterior, consultar rapidament amb el veterinari; xq el gos notarà la desconfiança, els animals perceben més que nosaltres els estats d'ànims i això podria fer canviar el seu comportament.
Consulta el veterinari, ell et dirà que deus de fer, millor que cap de nosaltres, i així et tranquil·litzaràs siga quina siga la solució que et puga donar.
Fins prompte.
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26111

A casa sempre hem tingut gossos i tal com suposeu es probable que vulguen jugar o despertar-la la força es desmesures. De totes maneres jo també us recomano consulteu amb un expert, mai hem d'oblidar que son animals i el caracter a mesura que es fan grans els canvia igual que a nosaltres, jo de totes maneres no he tractat mai amb aquesta raça, hem tingut pastor alemà i mastin del pirineus.

Un saludo i ànims.
Marta & cia.

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26117

Jo també us recomano que consulteu a un veterinari de confiança.

Pel tema de que si ha sigut la Nuka qui li ha ferit la cara al Merlin es possible, realment els animals quan s'agafen afecte (encara que siguin races diferents) són capaços de tot per ajudar-se.

D'altra banda tinc familiars que tenen pitbulls i quan ataquen ho fan al coll i sacsejant ("sacudiendo") per tal de trencar-lo. Per aquí podeu descartar opcions.

Atentament,

Jordi

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26129

Sobretodo siento la perdida de vuestro querido Merlin, debe ser un trago duro de pasar.
Yo también te recomiendo que consultes con un experto, sobretodo por tu tranquilidad y dado que tienes un niño pequeño.
El pitbull de un amigo mio era mas inofensivo que mi perra, una caniche enana y muy buena, pero no obstante a mí, cuando mi hija era pequeña me daba cierto recelo el animal, mas o menos es lo que a tí te esta pasando, no crees capaz a Nuka de nada malo pero te queda el recelo de........ ¡¡ y si....!!

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26130

Porto tot el dia intentant parlar amb el veterinari, quan m' en recordo no puc trucar, quan trucu no es pot possar i com ara, ja no son hores, a veure si demà tinc mès sort.

De totes amneres encara que son animals, a un gos ja se liveu de quin peu calça.

Per exemple es diu per soto vovce que aquell pitbull que va atacar al aseva ama, una fran cesa va ser perque la tia es va intenatr suicidar i que el gos li feia petites mossegades per veure si la despertavca,m que como no espavilava, mossegava una mica més fort i així, per això diuen que no ha tiornat a sortir mès l' història a les noticies.

En fi, era per si algù en sap algo, la veritat és que estuic molt tranquil.la, la nuka pobreta està feta caldo, ni borda ni res, està molt trista.

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26165

El veterinari diu que no ho sap, que hem d' observar a la Nuka i qualsevol signe d ' agressivitat, però és que la pobreta no fa cap, es mostra pacífica com sempre fins i tot està trsita.

Tambè pensa que el Merlin s' ha mort solet de vell, perque diu que els pitbulls ataquen al coll i que si nio tenia cap més ferida que és molt probable que ja estiguès mort.

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26167

Hola:

Yo tengo un bullterrier, tambien se supone que raza "Peligrosa", y yo me inclino por la opción que comentais de que el pobre animal se asustara al verla muerta e intentara reanimarla...

Tu observala, pero si dices que es tan tranquila, no creo que tengas ni que desconfiar, por que ciertamente si os nota la desconfianza, cambiara su forma de actuar...

Lo siento por Merlin...

Saludetes.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26188

HO SENTO MOLT MIREIA,NOSALTRES TENIM UN ROTWAILER,FA POC LA VAM OPERAR DE UN CANCER DE MAMA MALIGNE, EL QUE PASA ES QUE LI TORNA A SURTIR TANT RAPID QUE LA FERIDA NO TE TEMPS DE CICATRITZAR,DIUMENGE QUAN VAM ARRIBAR ENS VA DIR EL VETERINARI QUE LA MATESIM QUE NO HI HA RES A FER,NO VEGIS QUIN DISGUST JA QUE SEMBLA QUE ESTA BE AIXI ES QUE DISABTE LA GERMANA DE LA MARI LA PORTARA I JA ESTARA,TENIM UN DISGUST.ANIMS MIREIA,ENS VEIEM. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Re: Algù sap algo d' això???? fa 15 anys 10 mesos #26282

Ostres Carles, ho ento molt. La Nuka tambè està operada d' un tumor que gràcies a qui sigui no li ha tornat a sortir.

Vaig tenir un boxer al que vam haver de sacrificar perque tenia càncer als testicles i dos Rotweillers s'han mort, una de Lismaniosis i l' altre de parvovirus, i ja no t' explico la resta de gossos que han passat per la meva vida.

Se'ls estima una barbaritat i és una pena que pateixin i es possin malalts.

Molts ànims a veure com s' ho pren el Sergi, al Xavi li he explicat que s' ha mort de vellet i que ha anat al cel a jugar amb altres gossos i que desde el cel li enviarà petons. El xavi em preguntava que quan baixaria i jo li vaig dir que no tornaria a baixar que allà estàn molt agust. Avui em tornava a preguntar pel merlín, ho ha aceptat però pensa subint.

Amb la Nuka ja no tinc cap desconfiança, al contrari, l' estem mimant mès. Sempre li he donat pinso i l' altre dia li vaig donar unes morcilletes i avui arròs bullit amb pollastre, ademès juguem més amb ella.

potser algù riurà, però tenia la Rotweiller que va morir de lismaniosis i amb ella tenia un mascle tambè Rotweiller, donç la gosseta es va morir i als 5 díes el mascle, i no sabem perquè, estava sà. Jo sempre he dit que de pena i qui tè animals està d' acord en que existeix aquesta possibilitat.

Hi han històries molt curioses com la d' un conegut que explica que el seu così que tenia un gos, va morir, donç als dies el gos va sortir corrents cap a un cotxe, el cotxe el va atropellar i expliquen que el gos es va quedar allà aturat esperant la mort. Hi haurà qui ho cregui i qui no, però en la meva opiniò els gossos son extremadamet sensibles e intel-ligents.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12