|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs això, si algú està buscant feina o coneix algú a la meva empresa necessitem una persona.
Estem situats al carrer Marina cantonada Indústria. És un lloc de treball administratiu, en principi de jornada completa, per al departament de Prevenció de Riscos Laborals (PRL). La tasca a fer és bàsicament el control de personal dels industrials i empreses subcontractats/des. Qui estigui interessat pot trucar al 933-481-566 i demanar per Montse Salvador o enviar el currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Quan la plaça estigui ocupada ja avisaré. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies per penjar aquesta oferta al foro, no es el meu cas ara pero estic agraïda igual per pensar en la gent de totcamping.
Josefina |
|
|
OSTRES BITXTIOS, doncs si no et sap greu aprofito el fil!!
Estic buscant una noia que m'ajudi. Tota la feina es de comerç exterior, així que l'anglès és bàsic. Horari molt bó i zona Sta Perpètua de Mogoda, a la carretera de Sabadell, així que és imprescindible cotxe. Administrativa amb anglès seria genial. Em podeu enviar el currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Perdona Bitxitos, eh? Però es que si no la trobo ja veig que em quedaré sense vacances d'estiu i per aquí sí que no hi vull passar. Oi que m'entens? Ji ji. |
|
|
Agraeixo molt els oferiments que hem rebut, però des del departament em comenten que no són el que busquen.
El perfil que busquen seria: Si hi ha algú interessat pot trucar al 933-481-566 i demanar per Montse Salvador o enviar el currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Quan la plaça estigui ocupada ja avisaré. |
|
|
Doncs bé, en principi la plaça està ocupada. Si tornés a quedar bacant ja avisaria.
Montse, com va la teva búsqueda? |
|
|
fatal noi, al final he escollit una de les que havia entrevistat encara que no em feia el pes. El problema es que la meva companya ja ha marxat i només han pogut estar juntes una setmana. Ara em toca a mi carregar amb tot...
Bé, li donaré un oportunitat i si funciona, ja estarà, si no... hauré de tornar a començar. Mercès per l'interes. Saludets, |
|