|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,estic escrivint aquest missatge a la 1 de la matinada,sortint d'un dels ultims enssaigs de Pastorets.
Si algu no sap que fer els dies 25 de Desembre a les 7 de la tarda,el 26 a les 6,el 29 a les 10 de la nit i el diumenge 30 a les 6,es pot passar per Navarcles on s'estrenen uns pastorets al nou teatre auditori Agusti Soler i Mas. son els classics d'en Folch i Torres,fets per gent del poble de diferents edats i entitats. Si voleu podeu pernoctar a l'area i disfrutar del fred del nostre poble :mrgreen: :mrgreen: ,pero també de la calor humana que hi ha. Ja ho sabeu ,si voleu veure uns pastorets sencills i fets amb molta il.luió no ho dubteu,cap a Navarcles i falta gent.... Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies per l'iformació...............
............per cert, tu de que fás.............de dimoniet ??? Una abraçada molt forta i NONES FESTES ¡¡¡ Neus ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jepi, gràcies per la invitació, però malauradament assumptes familiars no es permetrà gaudir del vostre espectacle.
Bona Nadal i desitjo que tot us vagi bé. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Volia dir BONES FESTES ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gràcies companys,el primer es el primer i aquests dies la família ,els menjars i les sobretaules son molt importants i s'han d'aprofitar.
Neus aquest any hem donat pas a les noves estrelles ,el jovent,nosaltres ja ens hem anat retirant del devant.Jo faig de pastor el "Jepo" i la veritat estem disfrutant doncs som gent de diferents generacions convivin cada dia unes hores fen gresca i xerinola.Jo sempre (desde el 2 anys que faig pastorets) havia fet de dimoni,començant per fogainer pujant a pecat capital(Supervios) despres de llucifer i abans d'anar a la mili vaig pujar al grau de Satanas,el cual vaig tenir el gust de representar uns quants anys,fins que va neixer el Pau,d'aqui ja vaig agafar papers més tranquils on no havia d'anar a ensajar cada dia(Sant Josep,Martí).Ara es questio d'anar infiltrant aquest esperit als nostres fills i que ells continuin la tradicció.la Judit i la Carme si que fan de dimonies(no els caldra maquillar-se gaire :mrgreen: :mrgreen: ).Bé companys,moltes gràcies. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, que us vagi molt be l´estrena dels vostres pastorets, nosaltres, els d´ esplugues, ja portem 4 sessions fetes, només ens quedam 6 mes, 4 el cap de setmana, nadal i s. esteve,
Records |
|
|
Així ja porteu tot el odatge fet,punyeteros.Esperem que us estiguin funcionant molt bé i que disfruteu tant com nosaltres.
Bones Festes. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Que vagin molt bé aquestes representacions....!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltisimes gràcies.
petons. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Holaaaaa Jepi.
A cada uno le dan lo que mejor le va :evil: , pero ya no tengo dudas sobre tí. Siempre alrededor del fuego, siempre sirviendo el cremat y tu ni probarlo. Luego te aprovechas de las debilidades carnales de los demás para incitarles (café licor, choped, efectos de la canela, etc.) y por último para parecer un :5} a tocar la guitarra. Encima has arrastrado al lado oscuro de tu ser a Carmen y Judit, ¿A Pau lo perdonas o también ha nacido :evil: :twisted: :evil: :twisted: ? Pasadlo bien y que las buenas costumbres permanezcan. Es lo bueno de vivir en los pueblos es mucho mas familiar. Un beso y feliz navidad. a:r:b/e Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Que us vagi molt be a tots els pastorets, que tingueu molta afluencia de public.
Us ho mereixe-ho |
|
|
Amparo Amparo,no em descubreixis que llavors tothom sabrà que no bec cremat,pero m'agrada la rotllana al seu voltant,que no m'agrada el licor de cafe peró si el Catxondeo que hem montat amb una simple ampolla,que no m'agrada el xoped,però si compartir-lo amb tots vosaltres al voltant,que realment desafino molt tocant la guitarra pero desde que no la toco hi ha sequera...,tot aquest gromull de coses fa que us enyori tant.
Bon Nadal i FELIÇ ANY NOU de part d'aquesta gent del "lado oscuro" :mrgreen: :mrgreen: . Moltes gràcies Diana esperem que així sigui. Una abraçada. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
La familia Willson, com no podria ser d'una altra manera, anirà a la representació dels Pastorets a Navarcles el proper dia 26 a la tarda. Allà podrem gaudir de les qualitats representatives del Jepi i els seus. Us n'informarem de l'exit obtingut !!!! Bones Festes a tots !!!!!
|
|
|
Despres et passo la comissió,Jesus :mrgreen: .De segur que disfrutareu i patireu menys que amb un partit del RICOH :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ahir dia 26 varem tenir la grata sorpresa de tenir a Navarcles el Nouespai i família,a ells els vull agrair l'esforç de venir ,saludar-nos i els vull demanar disculpes per que no varen poder veure els Pastorets doncs el local estava ple fins la bandera.Ens va ser impossible colocar-los doncs ja havien marxat a casa sense entrada més de 50 persones.
Però son detalls d'aquells que et queden i que recordes .Gràcies família us ho agraim de tot cor.Esperem que si hi ha una proxima vegada els pogueu gaudir,ja que van sortir molt bé. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Bé, no t'ho vaig voler dir ahir, però a part d'en Tio Wilson que viuen allà i ja tenien comprades les entrades, els altres, els més de 500 totcampistes, estaven fora esperant un senyal acústic nostre per entrar tots plegats a veure-us ( com a aquell anunci, que demana permís un i passen tots ). :mrgreen: :mrgreen: Un altre cop serà, però en no estar segurs d'arribar a temps no vam gosar de demanar les entrades amb anticipació. Ens alegrem que tinguéssiu un èxit tan gran. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola, la veritat es que aquest forum és tant mogut que no arribo a assabentar-me de tot ni de bon tros. He llegit el tema dels pastorets en algun missatge teu a d'altres fils, felicitats per l'éxit teatral, la veritat es que fa enveja sana el fet de que vivint a un poble es pugui fer tot aixó.
l'Ignasi els nens i jo cada Nadal acostumem a anar o a Patorets o a un Pessebre vivent (Falç ens agrada molt) aquest any no hem pogut encara que la Gemma i el Ferran han fet de pastors portant a l'ofrena de la Missa del Gall els dos cabridets de 10 dies de la granja de ma mare. Es alguna coseta oi? jo estava emocionadissima quan entraven cantant el Petit Vailet vestits de rabadans, sniff sniff. Després vam marxar a l'Alsàcia i ja vem fer un xic de folclore nadalenc allà. També vaig fer la meva aportació cultural a Sabadell, amb una mare de l'escola amb la que som força amigues vam montar una explicada de contes per a les classes de p5 de l'escola de la Gemma, el Follet de Nadal els va convidar amb una carta interactiva i ells van anar una tarda a una botiga de regals del centre que és a una casa antiga, les golfes les teniem adornades, teniem d'atrezzo pols de fades i botons que els follets de nadal perden quan va per les cases escampant l'esperit nadalenc, els vam explicar uns contes de Nadal i va ser xulissim. L'any que ve ho millorarem. Una abraçada i fins aviat, em sap greu que no pogueu anar a Centelles |
|