• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Lince fan's club fa 19 anys 4 setmanes #15914

Despres de la mega actuació de dssabte passat al camping Kings, en Lince ha decidid deicarse professionalment al mon de la música, i no m'extranya!!!! 8O EL pseudonim de l'artista es "El ruiseñor de la calzada"

Nosaltres, vocabadats per la seva actuació hem decidit crear el seu club de fan's! Aqui en teniu la web:

lincefansclub.blogspot.com/

Hem posat el limit als 100.000 fans, pero donada la calitat de l'artista mes val que correu perque les places volaran :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Records del seu fan nº 1
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Lince fan's club fa 19 anys 4 setmanes #15917

jajjajjjajajajajjajajjajajjajajjaj Joer que bueno... Tela marinera que peazo de Artistazo... Sois geniales..!!!!
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Lince fan's club fa 19 anys 4 setmanes #15918

Que tremoli en Gorgi Dann !!!! :twisted: :twisted:

La barbacoa, la barbacoa.....
El chiringuito, el chiringuito....
...
La sardinita...., el kayaquito..., la caravana y el ron quemao.

Re: Lince fan's club fa 19 anys 4 setmanes #15927

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 8O 8O 8O
Jo m'hi apunto,quan heu dit que era el concert d'aquest pedazo d'home. :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Lince fan's club fa 19 anys 4 setmanes #15928

Quan surten a la venda les entrades????
Ja ens ho fareu saber jjajaj
Sou la repera jajaja
jajajajjja

Re: Lince fan's club fa 19 anys 4 setmanes #15930

Caram!!!, no et coneixiem aquesta faceta d'artista, el proper segur que no me'l perdo.
De totes maneres, si et fa falta un "manager", estic obert a qualsevol negociació, el meu "cache" es força assequible =))

I el proper pas, a..............Operación Triunfo!!!! :-)) :-))

Enhorabona artista ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12