|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarde,
que us semblaria crear entre tots el CD de l´estiu pels nostres viatges...la veritat és que hi ha tota una sèrie de cançoncs que m´emportaré però m´agradaria saber que us emporteu per tal de conéixer nous o vells grups musicals. Encara recordo els meus vells temps quan era jovenet i feiem intercanvi de cintes de cassete, d'escoltades de LPs conjuntes...en el col.legi major que vaig estar mentre estudiava em va permetre conéixer molts grups, tendències i diferents gustos musicals... Així doncs....QUINA CANÇO O GRUP us emportarieu !!! S'accepten suggerències. Jo us proposo la cançó Going Home de Mark Knoppfler de la Banda Sonora de la pel.lícula Local Hero i és clar el grup Dire Straits. Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Reflexes d'ignorancia (Manu Guix)
Aixo es pot salvar (Sau) L'Emporda (Sopa) Podre tornar enrera(Sopa) Sade Tot el CD "Nuevo pequeño catalogo de seres y estares" (El ultimo de la fila) y tambe Manolo Garcia en solitari. No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
A casa i portem de tot,desde Dire straits a l'ultima canço maquina dels nens,però en la meva discografia,no hi falten mai Els Pets,Sopa de Cabra i el meu amic en Lluis Llach.(catalana)
Estrangera(Dire satriats,Beatles,Mike olfield ,Scorpions,Cat stevens,Mana,Rossana...etc) Portem uns 100 cd de reserva per anar convinant.Hem seria molt dificil fer-ne un sol cd. Una abraçada. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ostres ciutanejo, Going Home es una de les meves cançons preferides :mrgreen: , la vàrem utilitzar per entrar a l'esglèsia quan ens vam casar!!!!. M'ha fet molta gracia que l'hagis anomenat.
Em considero un gran consumidor de música, soc molt variat musicalment parlant, tan puc escoltar clàssica com baladas heavy, Sau, Sopa de Cabra, Enya, Dire Staits, Bruce, Llach, Sabina, BSO de pel·licules, Supertramp, Vangelis, chill out...... se'm fa dificil recomanar un artista o un tema concret, la música es art i que seriem de nosaltres sense música!!!. Vinga, jo et diré dues BSO de pel·licules una mica velletes però molt relaxants per viatjar: 1492- la conquesta del paradis de Vangelis i La Missió, d'Ennio Morricone. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Doncs coincidim plenament...fixa't que va ésser la meva primera cinta de cassete original i encara la conservo com una petita joia...diria que la vaig començar a escoltar cap al 1986 quan feia aproximadament 2on de BUP i des de llavors m'agrada...
Tots els que m'has dit m´agraden força, tots no els tinc però bastants ja formen part de la col.lecció... A més a més dels que heu comentat jo afegiria Greenday, U2 i Alan Parsons Project i afegeixo la banda sonora del documental Cosmos. Una de les errades més grans que he comès ha estat no aprendre solfeig i música, doncs és un llenguatge que tots hauríem de conéixer...mecatxis...quina llàstima!!! Ah, als músics catalans, una de les meves preferides és l´Empordà de Sopa de cabra i hi ha algunes que he escoltat darrerament dels grups Antonia Font i del cantant Roger Mas que estan força bé.. Salutacions :mrgreen: Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
bueno pues yo mas o menos como el jepi dire straits mike olfield beatles credence clewater revival led zeppelin DEEP PURPLE bon jovi (esta es de imma) fito y fitipaldis andres calamaro bueno sobre todo buen
rock 'n' roll |
|
|
buahhhhhhhhhhhhhh si somos todos unos karkas escuchando musica de los 70
:D :D :D :D :D :D :D |
|
|
a mi para conducir me gusta escuchar musica country, y sobretodo a JJ Cale, con otro tipo de musica, Aerosmith, Judas, Blue Oyester Cult, Outlaws, piso demasiado y no es aconsejable.
|
|
|
Doncs a mi m'agraden molts estils differents, que de fet alguns no sé ni on classificar-los, però el reggae que no falti :D :D :D
Maite |
|
|
hola personal crec que tota la muusica es bona y es poden fer molts cd la idea es molt bona y es pot comesa per un. per ami el millor grup dels 70 sempre sira PINK FLOYD apart de que magrade tot podriam ficari gare broks, jhony cash, cla
|
|
|
Home, doncs una mica “karkas” si que som però, dance dance i què? Ja els agradaria al jovent d’ara escoltar aquesta música.
A la torre dels CD’s hi ha de tot: U2, Simple Minds, James, Aerosmith, Bon Jovi, Robbie Williams, Sade, Mana, The Fray, Kaiser Chiefs, Springsteen, Tracy Chapman, Keane, Heroes del Silencio, La Unión, Manolo García, Housemartins, Frank Sinatra, Dire Straits, Chil Out, Música Celta, …. en fi, gairebé de tot. Bé, de tot, de tot no. No trobareu res de Bisbal i els seus amiguets o aquell.... com es deia..... Georgie Dann, encara que els meus indesitjables veïns tenen tot el repertori i ens taladren sovint. Però cap problema, jo els hi poso el The Wall de Pink Floyd i s’ha acabat el bròquil. martell martell Una abraçada a tothom. |
|
|
Jo crec que el CD de l'estiu hauria d'esser d'un grup que no coneixia fins fa poc que em van deixar un disc d'ells i que sona força bé, es diu "Dent de llop".
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
hola:
Pues ahi vamos, yo que soy una gran consumidora de musica, y una gran melomana, podria poner miles de grupos que me encantan ó me han gustado un montón en un determinado momento...!!! Para empezar, como no.. mi nick, echobelly ajjaja... Franz Ferndinand, Pixies, Belle and Sebastian, The Editors, por supuesto mis adorados The Dresden Dolls, Sid Vicius y su version del My way, The Smiths, Los planetas, Stereophonics, The cure, The Breeders, Ash, Violent femmes, Joy Division, los impresionantes Interpol y muchos mas que me dejo en el tintero...Bis, Radiohead, etc.... Saluditos. Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|