• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6602

Aquí us deixo l'enllaç de la nostra pgn web on ja tenim un parell de relats.També l'enviare al webmestre perque la pengi aquí a la nostra web de totcamping.cat
L'adreça es aquesta campisme.blogs.terra.es/.
Espero que us agradi.
salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6621

Ostres Jepi, quina pàgina més guapa. molt maco els relats. :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6623

Gràcies Marta.Esperem poder-n'hi penjar molts més.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6665

Prenc bona nota dels dos relats... molt bé! sempre és bo tenir bones idees tretes d'experìencies que han estat positives.
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6673

Gràcies Francesc.A veure si ens veiem algun cop,ja fa molt de temps que no ens trobem.Una abraçada.
Salutacions.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6680

un relat que ens anirà molt bé a molts!!!!

Moltes gràcies!!!

M.José
un petonàs! :mrgreen:

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6682

Gràcies Mª José.A nosaltres ens agradaria molt que ens expliquesiu el de la Vall d'Aran,pero dissabte ja en tindrem ocasió.
Salutacions.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6686

El de dalt era jo.
Salutacions.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6690

Molt xulo Jepi, algun dels llocs em són coneguts d'una sortida amb els Marcelinos, però dels altres en prenc bona nota.

Per cert, jo també m'he apuntat a la moda dels blogs fentamics.blogs.terra.es/?cat=2868 . Una consulta, com hi poses les fotos? Ja t'enviaré un privat i em fas de mestre.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6702

Jepi i Montse, felicitats pel blog i per les cròniques de les escapades.

Jepi, em penso que anirem a fer bicicleta per la zona de Ripoll que comentes, el primer cap de setmana que puguem. Les nenes fa temps que en tenen ganes, i pel que dius també és apta per a bicis amb les dues rodetes petites.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6719

Hola EvaV.Tal com et dic varem veure moltes families amb totes les edats representades.Els grans amb grans bicis i casc,i el mitjans amb una bici mitjana,i els més petits amb bici de tres rodes.No se si van acabar,pero amb tranquilitat i paciencia no es cap problema.Jo vaig arribar al final,imaginat si ha d'esser facil.
espero que ho disfruteu.
Una abraçada.Salutacions.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6723

`Montse(monrib) aixo vostre si que es un blog de veritat.El nostre encra es molt novell.Felicitats per tota la informació que allí hi teniu.
salutacions

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6729

Moltes felicitats a tots dos pels vostres blogs. Ara sí que m'enganxaré a Internet...

Un petonàs ben fort.
Mercè & Cia.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 9 mesos #6736

El que has de fer Merce es fer.ne un tú,amb tots els recons on l'Alba troba Rossinyols. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 8 mesos #7411

Moltes gracies per la informació de la ruta, a més a més que la pagina está genial. Fins aviat.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 8 mesos #7467

Gràcies Marpe.esperem anar-la ampliant.
salutacions.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 8 mesos #7817

Jepi no havia vist aquest fil !!! i ens serveix molt doncs al pont de la purísima volem fer aquesta zona de pas cap al Perigord, moltes gràcies pel relat.
Jordi
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 8 mesos #7923

Gràcies a vosaltres Druida per llegir-lo.La veritat es que aneu cap un lloc magnific"el Perigod" ens queda pendent.Ja ens ho explicareu.
Salutacions i bon viatge.

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 7 mesos #8690

EM PAREIX BE

Re: Relat del pont del Pilar. fa 19 anys 5 mesos #10749

Jepi,

Fa dies que no ens expliques res. De moment t'ho perdono, estàs força liat amb la Monacalia, però després de setmana santa, espero que et posis les piles i ens expliquis moltes aventures amb l'autocaravana i el vostre trio del Bages.
Algun dia podem fer una trobada de trios i potser fins i tot algun intercanvi ;-)

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12