• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34869

Fa temps que sabem que aquest any tindrem pocs dies de vacances tots 4 junts i el panorama econòmic d'aquest any ens demana prudència,per tant 15 dies en ves de 30 que fèiem ens beneficia la butxaca i ens retalla estada.Per tant els nostres objectius son disfrutar d'algun raconet agradable i a prop de casa.Llegint l'altre dia el relat de l' EVAV (ja l'he llegit 3 cops)a mi i a la Carme ens va fer reviure les nostres excursions de quant teniem 20 anys per aquests estimats alps,llocs com Interlaken que ara el descriuen com un lloc amb moltisim turisme(no el recordem aixi)igual que la bellisima grindewald sota la mirada de l'Eiger,impressionant,Tash,Zermat..etc.
Doncs per aquest any ens agradaria recollir informació sobre aquest país i sobretot per la zona dels alps ,doncs nosaltres som de bosc i no tant urbans(ens costa encara,esperem que l'edat ens ho curi una miqueta).I la volem recollir perquè no hi hem estat mai en autocaravana i recordo llocs molt estrets i restriccions per a caravanes més llargues de 5 m.També us haig de dir que ens varem moure poc d'aquí i malgrat recordar coses no recordem ni les caminades que varem fer i ens agradaria saber el tipus d'excursió que hi actualment,abans estava tot molt ben indicat.Continua així?
Bé no m'enrotllo més,en definitiva voldria consells,llocs bonics,excursions ,llocs de pernocta si es pot pernoctar,càmpings i sobretot la vostra visió del país,ah i sense oblidar que portem 2 adolescents,alguna activitat com els trineus d'estiu ens val,però alguna altre opció?
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34871

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34876

Gràcies Mar,aquest el tenia doncs l'evav en fa referencia en el seu relat i el vaig buscar pel google.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34890

Jepi, m'alegra saber que el relat de Suïssa et podria ser d'utilitat.

Trobaràs molta informació a la pàgina de turisme de Suïssa, www.myswitzerland.com/es.cfm/home

En concret igual us interessa fer alguna ruta en bicicleta, que n'hi ha moltes, amb plànols específics, i senyalització específica (quan hi vam anar nosaltres l'Aina encara anava amb les rodetes petites i no ens vam endur les nostres bicis grosses): www.myswitzerland.com/es.cfm/descubrir_suiza/ciclismo

Potser també us poden interessar alguns d'aquests esports: www.myswitzerland.com/es.cfm/descubrir_suiza/aventura_deportes

Vam estar a un aquapark que va agradar molt a les nenes, i amb diferents nivells de dificultat als tobogans igual també us podria agradar a vosaltres. N'hi ha força, nosaltres vam estar al de Le Bouveret

A Gruyères no vam arribar a temps en horari per a veure el museu de H.R.Giger, l'artista dissenyador de les criatures de la pel.lícula Alien. També té alguns bars, un d'ells a Gruyères, davant del museu, curiosos, oi?
www.hrgiger.com/barmuseum.htm

També ens va agradar el museu de l'hàbitat rural suïs a Ballenberg: ballenberg.ch/fr/Bienvenu

No vam trobar especial dificultat en circular per les carreteres, no cal amoinar-se per això.

Ens va agradar tant el país que en David aquest estiu hi hauria tornat, aquesta vegada per a fer la zona del sud-est, també Alps.
...Ho ajornem un any per tal d'anar variant i que la retina no s'acostumi a tants Alps, són preciosos !!

No et sé dir massa sobre la pernocta, a l'estiu tirem bastant de camping, ens agrada treure la taula i l'espelma i sopar a fora.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34898

Gràcies EvaV,els alps es d'un encant que no s'oblida,i més si estàs de sort amb el temps,vosaltres no us podeu queixar.Nosaltres el primer cop que hi varem anar no ens va quedar res sec i anàvem tant pelats de cales que no teníem diners per les fitxes de les assecadores,sort que uns bascos tenien un invent que ens va treure de molta humitat i mullena:whistle: ,una nit a Chamonix,varem dormir als lavabos del càmping doncs a la tenda ens entrava aigua per tot arreu:laugh: :laugh: ,aventures de joves que l'altre dia llegint el vostre relat ens van encendre les alarmes de que necessitàvem tornar-hi.
Una abraçada.
Salutacions.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34904

nosaltres vam tornar l'any passat, per segon cop a aquest país.
Evidentment que ens agrada. Només aportaré que no vam fer nit en cap camping, excepte al Jongfrau. La resta, vam dormir a àrees, moltes gratuites!!!!
Un luxe.
pel que vulguis saber, que no sàpigues ja o t'hagi explicat l'Eva.
salutacions
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34912

Hola Jimmy,aquestes arees estan disponibles en alguna pgn o son areas o parkings del pais???
M'interesa molt el tema d'arees doncs l'EvaV va fer un viatge guapisim seguint moltes coses d'en Chanquete_22,però la majoria de pernoctes de tots dos van esser en campings.A nosaltres ens agradaria repartir el tema d'areas amb campings per poder treure cadires.
Una abraçada.
Salutacions.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34913

Nosaltres a Suïssa no hem anat mai, però si camí d’allà o de tornada passes pels Alps Francesos, aquí tens unes idees:
www.viajarenautocaravana.com/viajes_detall.php?idg=9155
Salutacions i bon viatge.
Marce.
T'adjunto una foto de família dels Alps Francesos feta des del Désert de Platé
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34918

L'ultim com que varem anar a Suiza (any 2003)vam tenir la pega de passar per 3 bàscules públiques ...
El primer cop ens va agafar per sorpresa i obviament anavem passats de pes. Ens van retindre la documentació de l'auto quasi 2 hores i encara no entenem com és que ens van deixar marxar sense multar-nos.
Va ser després de creuar tota la Vall del Rhône camí d'Italia per creuar Austria fins Hungría.
Els altres dos cops van ser a Austria i de nou al entrar a Suiza de retorn a casa. Per sort ja s'havien acabat les existencies d'ampolles de cava, cervesa, vi i coca-cola ... i després del primer ensurt procuravem portar els diposits de residuals buits i nomes una garrafa d'aigua envers de les 5 que sempre acostumem a portar.
Vam dir que mai més tornariem a visitar Suiza, però després del relat de l'Eva, no se pas que dir ...
... Segur que ven aviat tornarem a fer un tom per aquest pais espectacular !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34922

Neus, mai no es pot dir mai més !!! :laugh:

T'agraeixo els comentaris sobre el relat, realment com ja sabeu és un país molt agraït de fotografiar, tot ell tan preciós.

La nostra següent visita a Suïssa tocarà la zona de St. Moritz, tot i que he frenat en David, perque ell ja hi hauria tornat aquest mateix estiu. Penso que és bo que alternem amb d'altres tipus de paisatge.

Però realment hi tenim feina per a uns quants estius.
Fins i tot a la zona que vam visitar, encara queda moltíssim per a fer i per a veure, moltes més excursions a cadascun dels llocs on vam estar.

Opino que és molt recomanable, si algú té intenció de fer un ús intens de telefèrics i funiculars, comprar un passi de mitja tarifa, tal i com explico al relat.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34927

Bon dia, estic tenint problemes per descarregar-me el pdf del viatge de l'EvaV. A mitja descàrrega l'adobe es desploma, li passa a algú més?. Ahir a la tarda ja em passava, sobre les 0,5 MB em deia que no, i aquest matí és sobre els 0,9 MB.
Salut,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34928

Hola Marce,acabo de provar-ho i a mi s'hem descarrega sense problemes.Jo ho he provat entrant a viatges i buscant sortides als alps,no a la pgn principal,en teoria no hi hauria d'haver problemes en cap.Si segueix fen-t'ho avisa al webmestre a veure que hi podeu fer.El relat de l'eva es potent.Avui llegire el vostre.Vosaltres vareu dormir en càmpings o en àrees???
Una abraçada a tu i tota la família.
Salutacions.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34932

Hola Jepi
Suposso que ja tens aquestes pàgines d'arees de AC, però les torno a anotar:

www.campingcar-infos.com/index1.htm
www.eurocampingcar.com/index2.php3?lg=es&cat_id=0

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34935

MarceCRN ha escrit:

Bon dia, estic tenint problemes per descarregar-me el pdf del viatge de l'EvaV. A mitja descàrrega l'adobe es desploma, li passa a algú més?. Ahir a la tarda ja em passava, sobre les 0,5 MB em deia que no, i aquest matí és sobre els 0,9 MB.
Salut,
Marce.

Bon dia, Marce,
Jo ho he provat i no he tingut problemes.

Sí que vaig tenir altres problemes diferents amb Adobe (segurament provocats per una instal.lació d'un Acrobat Writer antic damunt del Windows Vista), i la darrera actualització de l'Acrobat Reader em va aixafar les associacions de les extensions dels fitxers amb els executables que les podien obrir, vaig haver de desinstal.lar-la i ara funciono amb el "Foxit Reader" (vaig preferir buscar un altre visor que no pas arreglar el desastre).

Si el problema que et trobes és de descàrrega això igual no t'arregla res. Si és a l'obrir el PDF igual sí.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34936

Gràcies Jepi i EvaV, ho tornaré a intentar, a veure que tal, fins i tot amb d'altres pdf de la xarxa, no sigui un problema de la meva màquina; però vaja, fins fa 7 dies m'he descarregat pdf més pesants que aquest sense problemes.
A Jepi, pels Alps Francesos: cap càmping, l'únic càmping que jo recordi va ser a l'Auvèrnia abans de dirigir-nos cap els Alps. Ah, i com a llibre de capçalera vaig fer servir la Guia Verda Michelin: Alps du Nord/Savoie-Dauphiné.
Salutacions
Marce

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34940

Eva, l persona que us va acompanyar per veura els camps de lavanda, Eddy, com ho vau fer per conactar amb ella?

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34942

mar-mar, l'Eddy és membre de la família propietària del camping on vam fer nit, els vam trobar per internet: www.la-ferme-du-villard.com/ i www.la-ferme-du-villard.com/animations.htm

Realment tot aquell entorn és molt recomanable, cal reserva per endavant, perquè no és gaire gran i omplen.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34945

Gracies Eva, he mirat la pagina es molt interesant, ho tindrem amb comte.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34963

Soposo Eva que les visites guiades només es fan en Francès,veritat?.
Una abraçada.
Salutacions.

Re:INFORMACIÓ DE SUIZA fa 12 anys 8 mesos #34970

Jepi, suposo que vols dir el passeig pels camps de lavanda, oi?
L'Eddy no parla castellà, ens vam entendre en francès.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12