• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9205

Aquí va el 2n grup de fotografies de la trobada de Cap d'Any.

Encara falta un tercer grup que suposo que aquesta mateixa tarda ja el tindreu també penjat.

Les 5 primeres fotos d'aquest segon grup haurien d'anar al final... però no sé per què se m'han posat davant... què hi farem!

Espero que us agradin.

es.pg.photos.yahoo.com/ph/ignasitotcamping/album?.dir=c953re...oo.com/ph//my_photos

(Rubén, si vols que pengi les fotos anteriors a la trobada on estem esquiant a Pal.... cap problema, però abans ho preguntes als pares a veure què diuen).

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9207

Hola a tots. Primer de tot, dir-vos que sóc el Pere, el marit de la Susi (Labrit). Aprofito per saludar a tothom, als que vaig conéixer a la trobada de cap d'any i als que encara no tinc el plaer de conéixer (tot arribarà :D )

Molt guapes les fotos de la trobada. Quines bones estones vam pasar! I quina colla de gent més genial que sou!

Vinga, una abraçada a tots (i a veure si trec estonetes per anar participant al foro :oops: ).

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9209

Jaja dice mi madre que si sale muy mal que no! :D es broma!!... aunque si pudieras retocarlas... :mrgreen: mi madre quiere que la saques delgada, rubia y alta 8-)

Ponlas si no es mucha molestia!
Un saludo de la familia!

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9211

Rubén,

li dius a la teva mare que ella no necessita cap "retoc".... que ella surt guapa sempre... moltes voldrien, je, je...

Aquesta mateixa tarda si no hi ha novetat també les penjaré.

Una abraçada.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9212

I aquí l'últim grup de fotografies que tinc de la trobada de cap d'any.

No us queixareu.... que entre els tres grups ja us podreu fer una petita idea de com ens ho vàrem passar.

es.pg.photos.yahoo.com/ph/ignasitotcamping/album?.dir=708ere...oo.com/ph//my_photos

(Arizona, la meva filla em demana que a veure si es pot penjar el vídeo que vares enregistrar).

Si us han agradat me n'alegro i si no heu tingut paciència suficient com per veure-les totes també ho entenc.

Una abraçada.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9216

Ignasi, molt guapes les fotos, quin fart de riure que ens hem fet en Xavier i jo tornant-les a veure :D Però encara falten més fotos, que jo vaig veure moltes càmeres... a veure si les pengeu. I sobretot el video!!!

Una abraçada a tots.
Mercè & Cia.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9222

:D Las fotos son guapísimas.
Como los personajes que salimos en ellas, pero lo que más
me ha gustado es lo modositos y serios que estamos todos.
¡¡¡¡¡Como se nota lo mal que lo hemos pasamos!!!!!!!
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Un abrazo para todos.
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9252

Nasi, lo de los tres turnos me ha gustado :-)) :-)) ya que de esta manera no me he saturado :twisted: muy chulas ;-)
Petons
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9258

Que bien, que bien, cuantas fotitos... Moltes gràcies Ignasi.
A ver si me puedo escapar para la calçotada, que yo no sé que teneis que se os echa de menos coñe!! :oops:

Besos para todos.
P.D: un saludito para mi pareja de baile (que bien lo hizo... ;-) )

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9287

Acabem d'arribar a casa, de la trobada i de passar uns dies a Andorra.
Hem vist las fotos, molt guapas, hem rigut una estona mirant-les i recordant bones estones. A veure quant ens tornem a trobar i passar-ho bé.
Una abraçada per tots.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 2 setmanes #9288

Garoppa.... doncs si no tenim oportunitat abans...

apunta't a la calçotada.

Ja m'explicaràs com us ha anat per Andorra.

Una abraçada.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9298

Hola família despres de veure l'ultima entrega ,dormo més tranquil,doncs no veia al Xevi fent de les seves ,ni al Jaume fent de Travolta al mig de la pista,ara veig que tot va anar amb normalitat =)) .També veig que el retoc de l'ultima foto on apareix algú que podria ser el Paco amb la cara retocada,es veu molt blanca =)) =)) o potser no es la cara?...
Sou collonuts,aneu a on aneu,esteu amb qui esteu ,la convivencia es present en tots vosaltres,entre tots fem que ens sentim entre la família,sense angoixes,sense retrets,sense enveges,,sense religions,sense races ni condicions....es potser per aixo Loubne,que ens trobem a faltar tan sovint.
Una abraçada per tots,i fins haviat.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9300

Vaya las fotos son una pasada, nunca habia visto tantas juntas. ;-)
Lo mas guay es que mientras las miras parece que estes otra vez ahi con todos vosotros, han sido unos dias estupendos. Un gran placer conoceros a todos un poco. Gracias :D

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9302

Una pasada de fotos Merçé....se nota que estabais muy aburridos. Un besazo a todos de pilar y otro de pepe......

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9316

hola almusafes!!! quina sorpresa llegir-vos per aqui!!!! ;-)

Quina passada de fotoooooooooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ruben... no sufras... el video ... llegara algun dia... pero ya se sabe, lo bueno se hace esperar ;-);-) De momento, hola y lecturas ya se han interesado, pero no me pagan lo suficiente!!! :D

Ara seriosament, quan tornem a barna, ja farem les gestions perque tots el podeu veure. Pero aixo sera a finals de mes eh. Paciencia!!!!!

Una abraçada a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9318

buenas , muy buenas fotos....y menuda panda que se ve en las fotos!!
<strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>

gracies!!! fa 15 anys 1 setmana #9475

hoooolaaaaaaaaaa soc la Mònica, la mamaà de la Júlia, i sufrida comadre del Chukoooooooo que tal?????? m´he hagut de donar d´alta perquè aquest home és tan despistat i té tan poc temps que van passant els dies i no es connecta.....
tinc la mar de fotos per posar!!!
una mica repetides clar, pero algunes (cremat, ball de bojos, etc...) inèdites!
algú m´explica com fer-ho?

moltes gràcies a tots per obrir-vos tant a dos desconeguts que aterraven per al`là, ha estat genail començar l´any amb tots vosaltres, la Julieta s´ho va passar de conya de mà en mà...... en finnnnnn que més dir??? :D :D :D

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9483

Hola chukita...no et conce però et dono la benvinguda...
Per penjar les fotos t´has de donar d´alte a alguna web que puguis penjar fotos...jo ho faig amb yahoo photos http://login.yahoo.com/config/login?.src=ph&.done=http%3a//es.pg.photos.yahoo.com/ph//my_photos&.intl=es
aquest és l´enllaç...després es seguir les intruccions...si tens algun dubte...ja ho saps...pregunta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 1 setmana #9506

Hola Monica, que ilusion verte por aqui, :-)) :-)) :-)) me alegro que te hayas decidido a registrate, lo del despiste ya lo habia observado.......sera porque tengo una fiambrera............ :mrgreen:
Te he enviado un privado, habrelo y me contestas. ;-)
Bueno, apuntate a las kedadas, que ya se os añora y mas a la pequeña Julia :(
Besos hola hola
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Re: Fotos trobada Cap d'Any 2006 fa 15 anys 6 dies #9522

Hola Mònica!! soy María de Los Pacos, a ver si nos cuelgas las fotos, que ya tenemos ganas de seguir viviendo esos momentos...

Arizona, esperamos el video con ansia jejeje

Muchos besos para todos y a ver si os veo pronto

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12