• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #6972

:D ya hemos llegado de nuestra primera kedada con los compañeros del foro, nos lo hemos pasado genial, ha estado muy bien organizado y aparte nos ha servido para ponerle cara a algunos nicks de esta gran familia. Un saludo a todos y esperamos vernos en la proxima. Un saludo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #6974

Hola xikiwilli he possat un post al mateix temps que tu.No cal dir que ha sigut coneixet a tu i la teva família.Una abraçada.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #6975

:D ya lo he visto, jaja ha sido un fin de semana muy guapo, nen ets l'alegria de la huerta. ha sido un placer conoceros a todos. Quan quedem per la proxima :mrgreen: :mrgreen:

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #6977

jajajjajaja, veo que la magia continua.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #6989

Hola xikiwilli he possat un post al mateix temps que tu.No cal dir que ha sigut coneixet a tu i la teva família.Una abraçada.

Quan dic a sigut coneixet he volgut escriure,ha sigut un plaer coneixet.

Tonio esperem que a la proxima no hi falteu doncs us hem enyorat molt.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7004

Xiquiwily, el paler ha est mutu.... sempre ens agrada anar coneixent gent nova... :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7056

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo no sé qué us heu prés però en Jepi i Matrix ja no escriuen bé després de tornar... :mrgreen:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7060

Ja saps Josep Mª,sobredosis de tot.Al final del dinar d'hair,entre coca(de crema i pinyons..,malpensats),gelat,pastas,i tot tipus de begudes,no es pot escriure bé de cap manera.
Salutacions.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7067

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Ja saps Josep Mª,sobredosis de tot.Al final del dinar d'hair,entre coca(de crema i pinyons..,malpensats),gelat,pastas,i tot tipus de begudes,no es pot escriure bé de cap manera.
Salutacions.

Sí, sí, dona-li de menjar al tarifeño aquell...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7071

Jo encara no he pogut veure les fotos...no sé que li pasa al meu ordinador...però la Joaqui cada vegada que jo agafava una ampolla de licor per invitar i repartir-ne, em feia una foto...però prometo que jo no bec... :roll: ...
per cert paler= plaer... :oops:

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7075

Bé un altre cap de setmana que hem pasat entre amics xerrant i menjant, la veritat que ha estat un altre cap de setmana fantàstic amb amics entranyables.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7096

Dicen que vale más una imagen que mil palabras...
Ahí va eso

es.pg.photos.yahoo.com/ph/joaquibravo/slideshow?.dir=/4e3fre2&.src=ph

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7105

Molt bona Joaqui =)) =)) =))

Ara entenc per que diu que ens va veure al Josep Mª i a mi anant a 120 amb la caravana
Ja se sap, trago per aquí, trago per allà i despres ho veiem tot borrós!!! :mrgreen:=)) =)) =))
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7107

I jo que la idealitzava com una de les persones mes entenimentades del forum. =)) =)) =))
salutacions.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7108

:oops: :oops: ...no veig les fotos...però segur que la meva imatge està quedant pel terra... :oops: :oops: ... brindem dance dance

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7115

Millor que no ho vegin els teus fills ni les companyes de feina.Tot el que t'ha costat muntar una bona imatge de tu,s'ananiria per terra. :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions.

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7117

I jo que pensava que això del botellón i el "chumba-chumba" era cosa de joves però veig que els "puretilles" també us apunteu:
es.pg.photos.yahoo.com/ph/monrib2123/detail?.dir=7420re2&amp...cre2.jpg&.src=ph

I la Joaqui entre foto i foto tenia temps per moure el "esqueleto": es.pg.photos.yahoo.com/ph/monrib2123/detail?.dir=eefere2&amp...3re2.jpg&.src=ph és una "multi-tasking" total.

Però no s'acaba aquí el "Sodoma y Gomorra" de les kedades, alguns van fer canvi de parelles: es.pg.photos.yahoo.com/ph/monrib2123/slideshow?.dir=/a60cre2&.src=ph . I això que fan cara de no haver trencat ni un plat.

Em sembla que penjaré les fotos en algun altre forum perque us vagin coneixent :twisted:

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7119

Pobre Marta 8O .. l´heu deixat com la Sue Ellen de totcamping enlloc de Dallas =)) ... si ja ho dic jo... no es pot ser bó.. =))

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7124

Jajajajajajajajaja

que la beguda es molt dolenta...... 8O 8O 8O

pobre Marta... :oops: :oops: :oops:

Salutacions

Re: Kedada de albanya fa 19 anys 9 mesos #7149

Martaaaaaaaa que fassssssssssssss
Tu tot ple d'ampolles a la ma en canvi jo ballant pasodobles amb una escombra i filtrejant amb un bolet.
On anirem a parar.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12