Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Per a la secció de autocaravanes de la UCC, ens plau comunicar a tot el nostre col·lectiu autocaravanista que:
Després de diverses reunions amb diferents regidories el consistori de Vilafranca del Penedès amb els nostres representants entre els quals m'incloc, s'ha aconseguit que ara mateix s'estigui construint una àrea d'autocaravanes amb serveis a la població de Vilafranca del Penedès, aquesta serà inaugurada a meitats del mes de maig, segurament coincidint amb les fires d'aquesta població. Aprofitem l'ocasió per felicitar a aquest consistori per la sensibilitat i saviesa de tenir aquesta atenció amb el nostre col· lectiu. Ens agradaria que la inauguració fos molt participativa pel que us demanaríem que fóssiu reservant dates. Ja us anirem informant. www.autocaravanesucc.cat |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes gràcies per la feina feta!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Hola,
Nosaltres som de Vilafranca i el meu home treballa a l'Ajuntament d'aquesta Vila, i si que és veritat hi ha el remanent dels diners i l'adjudicació de les obres a una empresa , però tant de bó tinguis raó i per aquestes dates, mitjanç de maig quan es fa la fira dels Enamorats (d'aqui a un mes) estigui fet, pero jo diria que ni s'hauràn possat a la feina. Comenceu a comptar a mitjanç d'estiu, en tot cas que estigui fet per la Festa Major a finals d'Agost. Cada dia passo per davant on es vol fer i no s'ha mogut ni una pedra , us ho asseguro. Quan comenci a veure algun gest d'obres us ho confirmo. Aixó sí , el lloc on ho es farà és prou bó. Salutacionssss |
|
Òndia! Aquesta notícia se m’havia passat.
Doncs felicitats a tothom: a l’UCC i l’ajuntament. Al final el Penedès es convertirà en una de les comarques més acollidores; no només per la seva riquesa cultural (i gastronòmica ![]() I esperem que les obres siguin diligents. En un entorn urbà un àrea d’autocaravanes no hauria de suposar grans feines constructives, és qüestió de tenir un espai prou ampli ( asfaltat o engravillat), la xarxa de clavegueram que passi per allà i una escomesa d’aigua potable a prop. Pel maig podria acostar-me a la seva festa dels Enamorats, que no hem anat mai. Ja els hi faré la consulta via @ de si tindran l’àrea disponible. Qui gestiona el tema? Turisme? Obres públiques? Salutacions i enhorabona als promotors. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Felicitats Jahugar per la feina feta!
Sens dubte Vilafranca es un indret molt "estratégic" que farà que molts ens n'aprofitem d'aquesta área! Estarem al cas per veure quan s'inaugura Salutacions hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
BONA TARDA VILAFRANQUINS!!! jo també me a arribat noticies de aquesta area pero efectivament encara no es valluga ni una pedra
pero tinc que anar a demanar permis de pernocta per al VIJAZZ com l any passat ja intentare de enseventarme habera si ens veiem i ens coneixem ja que son autocaravaneros i de vila PILI ![]() ![]() |
|
Els representants de la UCC em tingut varies reunions i multiples converses telefónicas, ens em personat als llocs acompanyats per en J.m. Monfort (regidor de promoció...)a la reunió van ser dos regidors els que van assistir i jo diria que inclus els vaig veure il.lusionats amb la idea.
Tinc clar que la intenció està , ja que estan possan molt de interés pero.... tal i com estan les coses.... Encara que no sigui al Maig estic segur de que l'area es fará. Ens anirem possan al corrent. Salutacions. |
|
heiiii ja hi estan treballant!!!, avui he passat per allí, ja tenen la caseta d'obres, estan tallant branques d'abres, ho estan netejant ... quan estigui a tots a Vilafranca!!! que per lo que els hi ha costat fer-ho s'ha d'amortitzar jajaja, fires de maig, Vijazz, Festa Major, caps de setmana...
|
|
...Molt bona noticia !!!
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Enhorabona, algú pot informar del lloc exacte.
Moltes gracies per la feina feta. Salutacions |
|
bona tarda jo també hi he passat i estan fent una poda impressionat CREC QUE SI estara per les fires
esta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Ens acaban de comunicar que la Inauguració de l'area d'autocaravanes de Vilafranca del Penedes serà el pròxim 26 de maig.
Ja us anirem informan dels actes a mida que bem la informació. Salut www.autocaravanesucc.cat |
|
Que ens i podrem apuntar?
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Per tal d'organitzar la inauguració d'aquesta àrea us agrairíem als que tingueu intenció d'assistir ens comuniqueu tipus de vehicle i nombre d'ocupants a:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. El motiu de fer aquesta llista és pel fet que l'àrea en si és força cèntrica i té les places limitades i demanarem a l'ajuntament un espai proper en funció del nombre d'assistents. Salutacions. www.autocaravanesucc.cat |
|
Hola, a nosaltres ja ens hi pots apuntar.
1 AC 2Ad i una peludeta Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
INAGURACIOOOOOO!!!!!!!!
que be al nostre poble es fa mes gran ; estic molt contenta .ja ens hi passarem ,no se ., si amb la auto ; el joc es petit!!!!!!! no se si cal la portem i aixi ens veurem mes ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Felicitats jahugar per la vostra feina incansable.A voltes quan dona fruit un es sent recompensat després de tanta problemàtica la darrera de la nostra activitat.
Que segueixi la lluita i la constancia del vostre club per anar obrint espais. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
INAGURACIÓ DE L´ÀREA DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Tindrà lloc el proper divendres 25, a les 20h 15', amb el següent programa: Divendres 25 de maig A partir de les 17h recepció dels assistents en la mateixa Àrea: GPS: N 41º 20' 22.1" E 001º 41' 25.7" , Av. Tarragona amb Ctra. Sant Jaume dels Domenys. A les 20h 15' Inauguració de l ‘àrea amb la presència del Sr. Alcalde i dels mitjans informatius, audiovisuals i escrits. A l ‘acabar l'acte ens traslladarem caminant fins al local dels Castellers de Vilafranca, "Cal Figarot" C/ Gral. Prim 11, on hi haurà una copa de cava i un pica pica per a tots els assistents. Tots aquells que ho desitgin podran quedar-se a sopar en el mateix local, prèvia inscripció. Els preus són populars. Durant i després del sopar podrem assistir a l'assaig dels Castellers. Dissabte 26 de maig Tots aquells que ho desitgin es podran traslladar amb les autocaravanes al celler Vallformosa, crta. BV 2127, una mica abans de Vilobí, GPS: N 41°22'59.47" ; E 1°40'39.98" on a les 11h tindrà lloc una taula rodona i posterior visita al Celler. Programa: 11 h. Taula Rodona: "Com atraure l’autocaravanisme a través de la xarxa" - Manel Montfort, Regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès Inauguració de la zona per autocaravanes a Vilafranca, impacte econòmic i previsions. - Jordi Milà, Responsable d’exteriors de la Unió Caravanista de Catalunya, Secció d’Autocaravanes Resum del sector/mercat d’autocaravanistes, relació amb el turisme i/o enoturisme, com funciona aquest col•lectiu?, què ens pot aportar?, què els hi fa falta?, més àrees al territori català?, un programa com el France-Passion? - Jordi G. Xicola, CEO Buena Ruta Viajes en autocaravana La relació de l’autocaravanisme i el comerç; necessitats? Modera: Eric Enguita, Propietari d’ArtCava. El projecte de zona rural per Autocaravanes a Artcava – Model i funcionament. Organitza: ADEG També aquest dissabte 26, durant tot el matí hi haurà mercat a Vilafranca. El divendres es lliurarà als assistents, quan arribin, un programa de diverses activitats que tindran lloc a Vilafranca. Es prega inscriure's enviant un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per poder organitzar correctament el lloc per aparcar i pernoctar.Cal comunicar si voleu sopar al local el divendres per la nit. Si voleu assistir a la Taula rodona del dissabte comuniqueu-ho a través de: www.penedesfera.cat/jornades-de-la-penedesfera , www.penedesfera.cat o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. . |
|
Moltes gràcies per l'informació:
... Ara si que podrem dir que tindrem àrea a Vilafranca !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|