Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Hola,
Tal com ja vaig avançar al fil de la Carxofada d'Amposta. Estem preparant una Kdd Amposta. Esta penjada a Webcampista: www.webcampista.com/foro/webcampadas-en-preparacion/54372-ii...-delta-de-lebre.html Si no esteu com usuaris a Webcampista, m'ho podeu fer saver per aquí i vos apuntaré. Falten algunes activitats per tancar, però en breu ja estarà. Fins ara. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ok Toni, ja ho he vist, en principi encara no sabem el dia de les classes de la Laia, esperem que no sigui el mateix cap de setmana, estarem en contacte.
Una abraçada per tots. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Allà ens veurem.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Ok Marta.
Willi, ja hem diràs. Espero pugueu venir. I els de casa també tenen ganes de veure la Laia i la Carla. |
|
Demà parlo amb la profe de la Laia per decidir la data de la classe, però la molt punyetera quan li convé ja s'espavila ja, ella ja li a dit que hi ha un dissabte que el té compromés, i la seva profe li a dit que miraran de que no coincideixi, bé demà t'ho confirmo.
L'Anna ja esta recuperada????? Petons per tots. El que s'escriu dura,
|
He donat una ullada a les activitats, te,confirmo les nostres, sopar Carxofada, dinar restaurant, visita guiada, a les barques en Guillem i la Laia, la Carla i jo ens quedarem amb la Marta per ajudar-la amb les fotos
![]() si em deixo algo la Marta ja m'ho dirà. Gràcies per tot. El que s'escriu dura,
|
willi ha escrit:
![]() L'Anna ja está bé. Gracies. |
|
willi ha escrit:
Ok, i sobretot, i desde ja molta bitamina C per la Carla, que aquest cop te que està bé. Fins ara. |
|
Confirmem assistencia a la Carxofada d'Amposta!!!!!!
![]() El que s'escriu dura,
|
willi ha escrit:
![]() Molt bé !!! |
|
Hola Ficus.T'he enviat un privat.Una abraçada.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Willi... estupenda noticia!!
Jepi... que potser ens veurem?? Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Espero que si que ens veurem amb en Jepi i família, je,je, més li val si vol tornar a menjar d'aquelles galetones tant bones de xocolata!!!!!
![]() Fora bromes esperem de tot cor que ens poguem veure. Una abraçada. El que s'escriu dura,
|
Espero i desitjo de tot cor que ens podrem veure.Gràcies a en Ficus que ens ha facilitat molt les coses.Espero poder menjar aquelles galetones tant dolentes de xocolata i poder fer-vos una super abraçada a tots,que a alguns fa un segle que no els veiem.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Vinga colla que ens veiem en 3 dies!!!!
El que s'escriu dura,
|
willi ha escrit:
![]() |
|
Això està al caure!!!!!! quines ganes.
Escolteu hi ha algun tipus de cartell o identificació per portar??,es per no fer gaire el pressec. Gràcies. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ostres!!! doncs es veritat, jo tampoc ho sé!!!!!
TONI treu-nos de dubtes!!!! FALTEN 2 DIES!!!!!! El que s'escriu dura,
|
Aquest migdia, vos he passat als dos un email amb les acreditaCions.
M'ho podeu confirmar, si les teniu ? |
|
Siiiiii, Toni!!!!!! Ho he rebut.
Moltes gràcies!!!!! El que s'escriu dura,
|
|