Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com diu la Marta, agrada saber encara que no hi erem, que tot anat bé.
Molt xules les fotos. Marta & cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia ...
Gràcies a tots vosaltres per participar, doncs com ja vaig dir diversos cops: sense participants no hi ha trobada !!! Vam arribar molt tard a casa (aixó és cert) i una mica cansats de no fer rés ![]() No diré cap nom per no deixar-me a ningú, peró vui agrair la colaboració dels companys que carrer amunt, carrer avall distribuien i colocaven les AC a les parceles, els que no paraven de remenar castanyes, els que van fabricar barrets de bruixot de paper per tots el menuts, a una colaboradora molt joveneta que va pintar les cares de tots els petits mentre feiem la castanyada. També vui agrair l'idea i l'ajuda de preguntar/comunicar a tots els paricipants que la pujada a l'Observatori es faria amb es 4x4 del càmping. Per últim vui felicitar i agrair al que ja s'ha convertit amb el "fotograf oficial de Totcàmping" per les magnífiques fotos que ha penjat de la trobada. Ahhh, se m'oblidava donar les gràcies pel prestac de la pissarra que va permetra comunicar-nos amb comoditat amb les 49 AC repartides per tot el càmping. Només amb resta desitjar que les baixes o l'abandonament precipitat per malaltia d'ultima hora no siguin per res greu i tots ells es recoperin rapidament. Una abraçada molt forta Ramón i Neus ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Bueno Neus,ja veig que tothom es queixa que han passat gana i s'han aburrit
![]() ![]() ![]() De segur que ha sigut per recordar i a les fotos he vist moltes cares estimades i d'altres que de segur amb el temps anirem coneixent. A Cerdanyola de segur que i haurà molts repetidors ,i si tenim sort i podem venir,esperem retrobar-nos amb tots vosaltres. Felicitats Neus i Ramon i col.laboradors,que per molts anys i pogueu tornar. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Ja hem deixat missatge a Acpasion, felicitant la currada que ha fet la Neus i el Ramon, pero ja que la majoria de gent que hem conegut es conecta aquí, i ens hem sentit tant bé amb vosaltres tant les nenes com els grans, hem obert un compte aquí, ara hem canviat l'usuari que es marmar, a acpasion ens deien pili73, però això de posar la edat de la dona... ve així per votació familiar ens diem marmar. Bé una abraçada a tots, i a veure si ens veiem en un altre trobada, ja que Cerdanyola no tindrem autocaravana, ja que està al mecànic, per no se que de la centraleta. Apa ens veiem aviat.
|
|
Hola Nieves lo hemos pasado de maravilla,esperamos repetir muy pronto otra salida con vosotros,y seguir conociendonos.Por cierto no tuvimos tiempo para aburrirnos,besos y saluda a Jauma y Pqui y como no al que hace el TAXI
![]() ![]() |
|
Pili73 i família, BENVINGUTS a Totcàmping !!!
Em fa molta il·lusió veure-us per aquí, encara que m'he fet un embolic amb el nom d'usuari. Si no ho he entès mal·lament, en aquest fòrum sereu Pili73 mentre que a Acpasión os he de buscar per "marmar". Aquesta va ser la primera trobada que organitzava, i tot i que va sortir prou bé, i han algunes coses millorables; ja em ronden un parell d'idees pel cap i possiblement les posarem en pràctica la propera primavera. Una abraçada molt forta. ... Per cert, que os arreglin ben aviat la AC per tornar a sortir !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Francisca (Paqui) !!!
Me alegro de verte por aquí i me alegro también de saber que en Àger no tuvieras tiempo de aburrirte pero si de hacer nuevas amistades. El próximo fin de semana no podremos coincidir ya que mientras vosotros ireis a Suria nosotros nos acercaremos a Cerdayola para saludar antiguos conocidos. Tanto Jaume como Ramón trabajan el sábado, pero intentaremos aprovechar al máximo el domingo entero. Un besito muy fuerte para ti y para Jordi. Nos veremos prontito ![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus,
En la trobada de Cerdanyola et porto un CD amb les fotos d'Àger (són unes quantes més que las que he publicat i així tens un record). He afegit un prova de Foto muntatge de la vostre (tu i en Ramón) feta en mosaic que recull totes les fotos del CD (la del mosaic s'ha de veure de lluny i ampliada per que s'apreciï el fons, ocupa bastants Mgbytes). Una mostre del mosaic: Salutacions ![]() Àger: picasaweb.google.com/carlosk75/Ager# Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Neus cada dia el Ramón i tu esteu mes joves!
Fa molt que no us veiem uffffff! Si el proper any aneu a la carxofada d' Amposta avisa heeee!! que el any pasat no tenia la auto i no hi vam poder anar.ESperem que les meves filles no tinguin partits aquell cap de setmana uffffffffffffffffff. Petons parelleta! |
|
Carlos, moltes gràcies !!!
Em fa molta il·lusió tenir les fotos, ja que el fotògraf de cassa, tot i portar la càmera de fotos i la de video només va fer "clik" en 3 ocasions. Fins dissabte a la nit ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Tiramillas ha escrit:
Hola Mª José, estàs de broma ??? ... o serà que en Carlos ha fet servir el "fotochop" per enganyar a tots el que no vareu venir a Àger !!! Jo també tinc ganes de repetir la carxofada d'Amposta i si el proper anys les dates ens son adients, hi tornarem. Una abraçada ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Last edit: per nouespai.
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Carles75, ahir el vespre em vaig mirar el CD amb totes les fotos d'Ager, però el que no he pogut descarregar ha sigut el mosaic que vas penjar; no sé si soc jo, el meu ordenador o que no he sabut com fer-ho.
Moltes gràcies per la copia que em vares donar i per tota la feinada feta, tant a l'hora de fer les fotos com de penjar-les o de fer copies per tenir com record. A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola a tots i totes, una mica tard, pero es que soc novell amb aixo de la fotografia per internet. Salutacions
picasaweb.google.com/104925342866495769975/CastanyadaAger201...v1sRgCLS9hpz5h-LxYA# |
|
Bé vaig a veure si jo puc penjar fotos!
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
Last edit: per Gebra.
|
|
Xec,
Perfecte!!, aixó s'està animant, a veure si surten més fotos ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Gràcies Eugeni i Montse per les noves fotos. Cada cop es fa més difícil triar !!!
Gebra, ara falten les vostres !!! Salutacxions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|