• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA: 2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 10 anys 9 mesos #39362

Jordi i familia

Moltes gracies per un acte tan emotiu, moltes gracies per l'organització i moltes gracies per permétrem d'aportar el meu granet de sorra

Lamento no haber pogut saludar personalment a tots els coneguts, peró com ha dit arizona, he anat un xic de bolit i amb el cap a mil llocs diferents, no us ho prengueu a mal, confío que en properes KDD poguer anarvos veient, als coneguts i coneixent als que encara no ho sou. Així l'any vinent m'haure de disculpar amb mes, grrr

Records

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 10 anys 9 mesos #39363

PepiYoli ha escrit:

Jordi i familia

Moltes gracies per un acte tan emotiu, moltes gracies per l'organització i moltes gracies per permétrem d'aportar el meu granet de sorra

Lamento no haber pogut saludar personalment a tots els coneguts, peró com ha dit arizona, he anat un xic de bolit i amb el cap a mil llocs diferents, no us ho prengueu a mal, confío que en properes KDD poguer anarvos veient, als coneguts i coneixent als que encara no ho sou. Així l'any vinent m'haure de disculpar amb mes, grrr

Records

Pep Mª, ja saps que et prenem la paraula...
Per cert, m'en descuidaba de merma, als qui també volia agraír la participació. Aixi com agraír als qui no han pogut vindre, jahugar, carlos jimenez, usaf, lolo, abuelita, merce i pardillo.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 10 anys 9 mesos #39379

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
CLANMAYO ha escrit:

.....s'esta preparant una sortida amb els nens del centre a la que la direcció del centre hi está d'acord i es portar-los a gaudir d'un taller de circ a Copons, entre Jorba i Calaf el diumenge 6 de juny. Tambè ens agradaría que ens hi acompanyeu, farem falta uns 40 elements.

Alguns de nosaltres, els més antics a totcàmping, vam passar fa un parell d'anys un diumenge de gresca on crec que dius, amb la gent de "Tot Circ" i va ésser molt divertit.

www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...=22697&catid=8#22697
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 10 anys 9 mesos #39380

Hola , Ahir no vaig mirar el forum,nosaltres també voldriem donar les gràcies a en Jordi (CLANMAYO) per l'organització ens va agradar molt poder participar-hi i poder fer una mica contents aquells nens .Quan la directora ens va ensenyar una casa vàrem veure un nen que ja jugava amb el cotxe teledirigit que li havien regalat, estava contentíssim!!!.
gràcies,Adéu
encantada de poder-vos conèixer a tots, espero poder-vos saludar de nou al cau de bruixes.
maite

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 10 anys 9 mesos #39382

Gracies als Clanmayo per ajudar-nos a tots a ser una mica més persones. La Sole i jo ja ens apuntem al circ, si no em torno a engripar (ja estic bé), ja que lluny, lluny..., està la xina o el far west, però Lleida està aquí mateix, si vols per comprovar-ho pots venir un cap de setmana a estas tierras lejanas, on menjem caragols, que te les ensenyarem.

Una abraçada

Last edit: per GENOVEVA.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Aniversaris

Ddolors en 4 dies (30.10), XANU en 4 dies (30.10), joan i andreu en 6 dies (01.11), vistur en 7 dies (02.11), LaSanta en 9 dies (04.11), Calton en 21 dies (16.11), avisuso en 29 dies (24.11), Gebra en 32 dies (27.11)

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.