• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA:

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 4 mesos #39362

Jordi i familia

Moltes gracies per un acte tan emotiu, moltes gracies per l'organització i moltes gracies per permétrem d'aportar el meu granet de sorra

Lamento no haber pogut saludar personalment a tots els coneguts, peró com ha dit arizona, he anat un xic de bolit i amb el cap a mil llocs diferents, no us ho prengueu a mal, confío que en properes KDD poguer anarvos veient, als coneguts i coneixent als que encara no ho sou. Així l'any vinent m'haure de disculpar amb mes, grrr

Records

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 4 mesos #39363

PepiYoli ha escrit:

Jordi i familia

Moltes gracies per un acte tan emotiu, moltes gracies per l'organització i moltes gracies per permétrem d'aportar el meu granet de sorra

Lamento no haber pogut saludar personalment a tots els coneguts, peró com ha dit arizona, he anat un xic de bolit i amb el cap a mil llocs diferents, no us ho prengueu a mal, confío que en properes KDD poguer anarvos veient, als coneguts i coneixent als que encara no ho sou. Així l'any vinent m'haure de disculpar amb mes, grrr

Records

Pep Mª, ja saps que et prenem la paraula...
Per cert, m'en descuidaba de merma, als qui també volia agraír la participació. Aixi com agraír als qui no han pogut vindre, jahugar, carlos jimenez, usaf, lolo, abuelita, merce i pardillo.
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 4 mesos #39379

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
CLANMAYO ha escrit:

.....s'esta preparant una sortida amb els nens del centre a la que la direcció del centre hi está d'acord i es portar-los a gaudir d'un taller de circ a Copons, entre Jorba i Calaf el diumenge 6 de juny. Tambè ens agradaría que ens hi acompanyeu, farem falta uns 40 elements.

Alguns de nosaltres, els més antics a totcàmping, vam passar fa un parell d'anys un diumenge de gresca on crec que dius, amb la gent de "Tot Circ" i va ésser molt divertit.

www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...=22697&catid=8#22697
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 4 mesos #39380

Hola , Ahir no vaig mirar el forum,nosaltres també voldriem donar les gràcies a en Jordi (CLANMAYO) per l'organització ens va agradar molt poder participar-hi i poder fer una mica contents aquells nens .Quan la directora ens va ensenyar una casa vàrem veure un nen que ja jugava amb el cotxe teledirigit que li havien regalat, estava contentíssim!!!.
gràcies,Adéu
encantada de poder-vos conèixer a tots, espero poder-vos saludar de nou al cau de bruixes.
maite

Re:2ª trobada benèfica Sant Andreu de la Barca fa 13 anys 4 mesos #39382

Gracies als Clanmayo per ajudar-nos a tots a ser una mica més persones. La Sole i jo ja ens apuntem al circ, si no em torno a engripar (ja estic bé), ja que lluny, lluny..., està la xina o el far west, però Lleida està aquí mateix, si vols per comprovar-ho pots venir un cap de setmana a estas tierras lejanas, on menjem caragols, que te les ensenyarem.

Una abraçada

Last edit: per GENOVEVA.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12