Benvingut,
Convidat/da
|
|
Jordi i familia
Moltes gracies per un acte tan emotiu, moltes gracies per l'organització i moltes gracies per permétrem d'aportar el meu granet de sorra Lamento no haber pogut saludar personalment a tots els coneguts, peró com ha dit arizona, he anat un xic de bolit i amb el cap a mil llocs diferents, no us ho prengueu a mal, confío que en properes KDD poguer anarvos veient, als coneguts i coneixent als que encara no ho sou. Així l'any vinent m'haure de disculpar amb mes, grrr Records |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
PepiYoli ha escrit:
Pep Mª, ja saps que et prenem la paraula... Per cert, m'en descuidaba de merma, als qui també volia agraír la participació. Aixi com agraír als qui no han pogut vindre, jahugar, carlos jimenez, usaf, lolo, abuelita, merce i pardillo. Jordi - ClanMayo
ClanMayo |
|
CLANMAYO ha escrit:
Alguns de nosaltres, els més antics a totcàmping, vam passar fa un parell d'anys un diumenge de gresca on crec que dius, amb la gent de "Tot Circ" i va ésser molt divertit. www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...=22697&catid=8#22697 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Hola , Ahir no vaig mirar el forum,nosaltres també voldriem donar les gràcies a en Jordi (CLANMAYO) per l'organització ens va agradar molt poder participar-hi i poder fer una mica contents aquells nens .Quan la directora ens va ensenyar una casa vàrem veure un nen que ja jugava amb el cotxe teledirigit que li havien regalat, estava contentíssim!!!.
gràcies,Adéu encantada de poder-vos conèixer a tots, espero poder-vos saludar de nou al cau de bruixes. maite |
|
Gracies als Clanmayo per ajudar-nos a tots a ser una mica més persones. La Sole i jo ja ens apuntem al circ, si no em torno a engripar (ja estic bé), ja que lluny, lluny..., està la xina o el far west, però Lleida està aquí mateix, si vols per comprovar-ho pots venir un cap de setmana a estas tierras lejanas, on menjem caragols, que te les ensenyarem.
Una abraçada |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per GENOVEVA.
|