• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Cap de setmana "perru total" fa 13 anys 4 mesos #30803

Bones,

El cap de setmana 18 i 19 d'octubre, si el temps acompanya i no surt cap imprevist, anirem a "gastar" els camping-xecs que ens queden i que estàn a punt de caducar al càmping La Masía.

Jo que volia estar tot solet amb la meva doneta :kiss2: i ja n'hi ha tres que volen venir, i es clar, no els hi farem un lleig oi? :-P, doncs res, que si algú més vol venir ja ho sap.

Que consti que no es cap kdd ni organitzem res eh!!!, no ens feu treballar que volem passar un cap de setmana de relax.

1- CiM
2- Lince/Monrib
3- Los Pacos
4- Ross
5- Xguell
6- Mega
7- Nanan
8- Tècnic
9- JoanV
10- Toti
11- Joaqui(JJV)
12- Raboga
13- Prim
14- Didi

De visita:

1- Bitxitos (diumenge)
2- PepiYoli (diumenge)
3- Carrie (pendent)

Càmping La Masia:
41°39'45.95"N
2°46'51.24"E
escrit per Bitxitos

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Carles.cat.

Re:Cap de setmana "perru total" fa 13 anys 4 mesos #30805

Nosaltres tambe volem venir.:woohoo::woohoo:
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Last edit: per Ross.

Re:Cap de setmana "perru total" fa 13 anys 4 mesos #30806

Bona nit, si no tenim cap contratemps tambè vindrem.

Re:Cap de setmana "perru total" fa 13 anys 3 mesos #30810

Nosaltres en principi tambe venim.ENS VEIEM.

ACTIVITATS- dancing

:beach:

rialladessrialladessrialladess

:drinks::drinks::drinks:

Re:Cap de setmana "perru total" fa 13 anys 3 mesos #30819

Hola companys,

Ross, Xguell i Mega, molt contents de que vingueu.
Monrib i Pacos, us vareu apuntar al fil de la cv en venda, dono per suposat que veniu oi? :yes:

Per cert, que us semblaría per exemple fer una pasejadeta curta amb bici el dss tarda o dg matí? alguna cosa haurem de fer oi? no podem estar tot el cap de setmana xerrant, rient, menjant, beben i dormint... vinga, s'accepten suggeriments :emoticon_to

Re:Cap de setmana "perru total" fa 13 anys 3 mesos #30822

Conta amb nosaltres onadaaonadaa

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30826

CiM ha escrit:

Hola companys,

Monrib i Pacos, us vareu apuntar al fil de la cv en venda, dono per suposat que veniu oi? :yes:

Per cert, que us semblaría per exemple fer una pasejadeta curta amb bici el dss tarda o dg matí? alguna cosa haurem de fer oi? no podem estar tot el cap de setmana xerrant, rient, menjant, beben i dormint... vinga, s'accepten suggeriments :emoticon_to

A nosaltres ens sembla be la pasejada en bici,pero no gaire llarga que tant fer el perru segur que agafem agulletes rialladessrialladessrialladess ENS VEIEM AVIAT.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30833

CiM ha escrit:

Hola companys,

Amb nosaltres, ja pots "donar per suposat" que vindrem. Tinc ganes de fer panching, cremar els camping-xecs, i de pas, convidar-vos a unes quantes ampolles d'Albariño. :drinks::drinks:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30838

Lince ha escrit:

Amb nosaltres, ja pots "donar per suposat" que vindrem. Tinc ganes de fer panching, cremar els camping-xecs, i de pas, convidar-vos a unes quantes ampolles d'Albariño. :drinks::drinks:

onadaadancing:drinks::dance2::balllari:
això s'anima!!! :emoticon_wi

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30840

Em sembla que entre l'ALBARIÑO d'en LINCE la ratafia casolana que hem fet aquest any sera un cap de setmana molt PERRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU rialladessrialladess

ACTIVITATS: :beach: + :drinks: + :smoke: + :drinks::drinks::drinks::drinks::drinks:

ENS VEIEM

Last edit: per MEGA.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30864

Encara no puc assegurar res, però per poc que pugui jo portaré el cremat. Si no recordo malament encara em queda alguna ampolleta a la CV, a més, s'ha d'amortitzar el super peu que va fer en Mega.

De moment m'ho apunto a l'agenda amb llapis a l'espera de poder-ho fer amb boli.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30865

M'alegro molt de que vinguis,la setmana pasada et vam trobar a faltar.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30866

El dissabte 20 ja el tenia compromés des del maig, i al final no vaig poder fer res per malaltia del nen. No va ser res important, però suficient com per quedar-nos a casa.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30868

Nosaltres vam anar-hi,pero sense caravana em vaig quedar sense embrague el disabte abans de sortir sort que el meu pare ens va venir a buscar a sh i vam poguer anar-hi,despres ens vam llogar un bungalow,va estar molt be.ENS VEIEM.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30877

Bitxitos, t'he posat com a dubtós, ja confirmaràs.

Salut :emoticon_wi

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30879

Jo com ex-cap d'esports proposo altres activitats a part de les de :drinks:, per exemple activitats esportives com: escacs, dominó, remigio, continental i perquè no, tot i el risc que comporta, podriem fer el "tres en raya".

rialladessrialladessrialladessrialladess
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30881

Lince ha escrit:

Jo com ex-cap d'esports proposo altres activitats a part de les de :drinks:, per exemple activitats esportives com: escacs, dominó, remigio, continental i perquè no, tot i el risc que comporta, podriem fer el "tres en raya".

rialladessrialladessrialladessrialladess

Apunto el casc a la llista de material imprescindible per a la torbada... perdó... sortida.

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30898

Bona tarda si va bè en Nanan tamè volen venir,fins aviat

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30899

CIM on es el Camping la Masia??

Records

Re:Cap de setmana fa 13 anys 3 mesos #30900

PepiYoli ha escrit:

CIM on es el Camping la Masia??

Records

Es a Blanes a la zona dels pins,em sembla, jo encara no hi he estat pero aixo m'han dit .ENS VEIEM.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Alguns viatges

• Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12