• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30407

Nosaltres hem de anar a Valencia per un assumpte de la auto.. però fins la propera setmana no se si hi podrem anar....aixi que no sabem encara el que farem......:unsure:

un petonàs guapa!!!!:kiss:
Mª José:sick:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30415

nosaltres anirem a la expo de Zaragosa, pertant no podrem venir, ho sento m'ha hauria agradat poguer fer una xarradeta. Se que us ho paseu molt be.

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30473

hola merce soy wilson me puedes apuntar somos 2 adultos y 1 niña gracias

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30478

Mercé apunta mis amigos Françes y Fina en ac. ¿Hay que darte datos de identidad? o se dan a la entrada del camping????

Last edit: per hellinero.

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30483

Wilson, ja esteu apuntats.
Hellinero, ja he apuntat també els teus amics.

En quant al càmping, vaig enviar un correu la setmana passada, dient que seríem 4 o 5 famílies i si podríem estar tots junts, però no m'han respost. Com que veig que finalment sembla que serem uns quants, trucaré demà (bé, li diré a en Xavier, que jo "curro"). Amb el que em diguin us informo.

M.José (Tiramillas), si veniu ja em faràs un truc. L'Alba estaria super contenta, doncs ja la tinc "de morros" perquè no va ningú de la seva penya. Nosaltres també estarem molt contents de veure-us i que ens expliqueu el vostre viatge.

Una abraçada a tots.
Mercè & Cia.

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30485

mar-mar ha escrit:

nosaltres anirem a la expo de Zaragosa, pertant no podrem venir, ho sento m'ha hauria agradat poguer fer una xarradeta. Se que us ho paseu molt be.

Mar, em sap greu que no pogueu venir, nosaltres també tenim moltes ganes de veure-us. Una abraçada per a tots dos.
Mercè & Cia.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30489

merce apunta dos AC, la mia y la de otro amigo. saludos.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30492

Informático, ja esteu apuntats. No he posat cap nen, perquè ho desconec. Si haig de fer alguna esmena aviseu-me. Demà parlem amb el càmping, que això ja comença a semblar una kedada de veritat.
Bona nit!
Mercè & Cia.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30493

Mercé, ens apuntes a nosaltres també, una AC. Arribarem al camping el dijous matí, per fer les nits del dijous, divendres i dissabte, al igual que Wilson, Informático y l'altre company.

Seguirem el fil per saber si es tenen que donar les dades i de quina forma us les donem.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30498

Mercè!!!!!!!!! No podem venir a la trobada perque encara hem de estar a Valencia en aquestes dates!!!! :dash: :girl_cry: Ens hagues agradat molt tornar a veure'us i puguernos explicar les "batelletes" de l'estiu.

Una abraçada molt forta guapissims!!!

Re:Sortida per l'Onze de Septiembre fa 17 anys 10 mesos #30500

Hola familia veig que aixó es va animant i jo sense poder anar-hi.Espero i desitjo que faci bon temps i que es disfruti a tope.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30505

JJG, ja esteu apuntats. Jepi, em sap molt greu que no ens poguem veure, ja ens avisaràs quan estiguis lliure i quedem encara que sigui per passar el dia a Navarcles o a Mataró.

Avui hem parlat amb el càmping i el que no ens poden confirmar és que estiguem tots junts. Hi ha una zona que l'han de tancar el diumenge, i on en principi hi cabríem tots, però no hi ha gaire ombra (o cap). De totes maneres, demà ho tornarem a parlar amb ells amb el planell a la mà, a veure si ens donen alguna solució. El cas és que no reserven lloc i en teoria segons arribem ens aniran col·locant. Si ningú diu res en contra, prioritzarem el estar-hi tots junts abans que l'ombra, doncs la previsió pel cap de setmana tampoc és gaire "solejada" B-) .

En quant als horaris, els que arribem dimecres hem de ser-hi abans de les 9 del vespre. Si arribem entre les 9 i les 12 el guàrdia ens deixarà passar, però ens col·locarà on ell vulgui. Nosaltres tenim previst arribar-hi entre 8 i 9. El diumenge hem demanat si hi hauria cap problema en marxar després de dinar, i no ens han posat cap pega. Això sí, si em podeu avançar quan teniu previst arribar-hi m'anirà molt bé. També us enviaré per privat el meu mòbil per si em necessiteu localitzar.

I en quant a les activitats, a banda de fer panxing, que sempre va bé, els dies 12 i 13 de setembre té lloc a L'Escala la Festa de la Sal. Entre altres coses, el dia 12 a la tarda hi ha jornada de portes obertes al Museu de l'Anxova i de la Sal, i el dissabte dia 13 Trobada de barques de vela llatina. Podeu consultar el programa en aquesta web: anxova-sal.cat/cat/not_detall.php?id_not=12 .
Mercè & Cia.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30506

arizona ha escrit:

Mercè!!!!!!!!! No podem venir a la trobada perque encara hem de estar a Valencia en aquestes dates!!!! :dash: :girl_cry: Ens hagues agradat molt tornar a veure'us i puguernos explicar les "batelletes" de l'estiu.

Una abraçada molt forta guapissims!!!

Jaume i Mària, a mi també em fa molta ràbia que no pogueu venir. A més, nosaltres no podem anar a la següent que organitza la Matrix, i tenim moltes ganes de veure-us!!!

Un petó molt fort.
Mercè & Cia.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30507

Hola Mercè,

Nosaltres arrivarem el dijous al matí i sortirem el dissabte al matí, com comentava, tenim dinar familiar.

A veure, nosaltres no tenim toldo, però segur que algun alma caritatuiva ens deixarà un troçet, oi?

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30510

Merce67, tens un privat.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30512

Los mios,osea mi sobri,mi amigo y yo llegaremos si todo va bien,el miercoles antes de las 9 noche.Un saludo.

Last edit: per hellinero.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30513

bona nit Merçe nosaltres en tornem avui hi ens a agredat molt, però el proxim cap de setmana anem a Cambrils, ja que no coneixem casi res de allà baix, espero que ho paseu molt bè i la proxima serà.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30518

Hola Mercè, nosaltres arribarem dijous matí i marxarem diumenge al matí, respecte a estar tots junts o tenir ombre sens cap dubte nosaltres triem estar tots plegats.

MIREIA: nosaltres compartirem el nostre tendall amb vosaltres;-) ;-)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30524

Merce, espero que tingue bon temps i disfruteu del panxing i les anxoves.
Nosaltres, aquest any per primer cop fem la temporada rovellonera (setembre i octubre) per tant si algú s'anima ja ho sabeu.
Una abraçada i fins aviat
Marta & cia.

Re:Sortida per l'Onze de Setembre fa 17 anys 10 mesos #30525

nosotros llegaremos el miercoles pero entraremos al camping el jueves por la mañana

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12