• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Inauguració i revetlla àrea d'autocaravanes a Avinyonet fa 14 anys 1 mes #29328

www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=25234

Aquest es el relat de la inauguració fet pel l'amic Toni de Ros.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Inauguració i revetlla àrea d'autocaravanes a Avinyonet fa 14 anys 1 mes #29331

no vull escusar-me, però la festa major del meu barri i una operació del genoll de la meva inseparable van impedir la meva atenció en aquest imperdible aconteixement. De ben segur que participaré amb dues de les meves pasions: l' AC i els vins o cava.
La meva felicitació per aquest gran pas, a qui pertoqui i vulgui rebre-ho.

salutacions
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12