• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 4 mesos #32996

carlosk75 ha escrit:

Com que aquesta oferta apareix i desapareix de la web de Narbonne com el Guadiana..., vaig capturar la plana i la adjunto en imatge, veureu que diu en reaprovisionament.

Salutacions :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 4 mesos #33015

JMFernan ha escrit:

Mega, crec que vols dir un Genergy, no? El que jo pensava era treure el generador per utilitzar-lo i no fer cap instal·lació.És poc pràctic?

Jo no tampoc el vull montar fixe,tambe el vull per si em fa falta per alguna cosa.ENS VEIEM.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 4 mesos #33112

Ara mateix acabo de comprar el genergy 2200,fa bona pinta.Ja us informare del resultat.ENS VEIEM.

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 4 mesos #33122

Ja ens diràs com va.Fa bona pinta i ha d'anar de perles.
una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 3 mesos #33814

Hola colla.En Mega es va comprar un aparell d'aquests.Ja l'has estrenat???funciona???.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 3 mesos #33854

Si ja esta estrenat,lo bo que te es l'arrancament electric i el comandament a distancia.El dolent es que fa masa soroll i pesa molt,ara la unica solucio es probarlo dins del cofre una mica aillat a veure que pasa.Em van dir que podria ser que dins el cofre quedes afogat.Si vols per la MONACALIA t'el puc ensenyar,perque suposo que alguna cosa prepares i sino ja pots començar a preparar algu que ja s'apropa i aquest any no me la vull perdre.ENS VEIEM AVIAT(MONACALIA 2009 per exemple) :drinks: :drinks:

Re:Generador per a l'autocaravana fa 14 anys 3 mesos #33861

Nosaltres el portem instalat i el poder engegar i parar desde l'interior és una maravella, tant a l'hivern com per quan plou.Quan la vam comprar i vam veure que desde dins el podiem fer anar vam quedar maravellats, no el fem servir gaire però va bé tenir-lo per si de cas.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12