Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Doncs sembla que pinten bastos per aquesta Setmana Santa, meteorològicament parlant, oi?
Ens estem repensant el fet d’anar a Navarra (Irati) per alguna opció molt més aprop de casa i que no representi fer un munt de quilòmetres per no res... Jordi Sent from my iPhone using Tapatalk One live, live it
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres, sempre amb un ull possat a la previssió del temps, anirem per als voltants del llac Matemale, a veure si tenim sort i el clima ens acompanya
Santi Enviado desde mi Redmi Note 5A Prime mediante Tapatalk |
|
Nosaltres ni tan sols hem mirat la meteo, però sud de Fraça segur, potser Couvertoirade primera nit, i amunt.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bon dia,
nosaltres, tot fa pinta que també ens abocarem al sud de França. Pel tema meteorològic que comenteu darrerament faig servir, a la feina i al lleure, l'aplicació windy.com . Per ara m'ha funcionat, sembla bona. Us adjunto la previsió de pluja pel 30M. Eps! Evav, la Cobertoirada, si no l'heu visitada, és molt guapa, és tornar a l'edat mitjana, i si encara mantenen la cartelleria en occità la visita és molt entenedora pels catalans . Apunt logístic: vam pernoctar al pàrquing de visitants, en un sector reservat a autocaravanes i on permetien la pernocta, et parlo del març del 2011, érem pocs visitants. Salut i encert! i bona ruta a tots i totes! PS: Bonus: windy.com també fa previsions de vent, que ens pot interessar , a autocaravanistes i caravanistes, quan planifiquem rutes de llarg de recorregut.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Nosaltres teniem previst anar cap a Bagneres de Luchon, però la meteo també ens ho esta fent replantejar. Veurem com evoluciona.
Bona ruta |
|
Nosaltres la idea inicial era Vall de Boi, pero dona neu i fred, estem començant a mirar cap al sud de França.
Salut |
|
Bon dia,
Ja veig que ens trobarem tots pel sud de França. La nostra idea també és Burdeus, La Rochelle i Illa de Re, però el temps no pinta gens bé. De baixada voliem passar per Brive la Gailarde, Colonja i La Roche de Gajac. I si queda temps ens fotrem unes ostres a Port Leucate. Però realment la previsió és molt dolenta. Ja veurem què fem Per cert, ens han recomenat una pernocta prop de Perpinyà, al poble de de Vilanova de la Raó (Villneuve de la Raho), es veu que es una urbanització de luxe, però s'hi pot pernoctar. Apali Salut, Kms i República!!!
|
|
Nosaltres no tenim molts dies, doncs la mitjana està apuntada a un campus de volei fins dijous... res planificat encara... o sigui que el sud de França és una possibilitat
|
|
Jo tampoc tinc gaires dies, Xavi, plego el dijous a les 14:00.
Si quadra alguna cosa, genial, Tot i que no tinc res previst. Porto fa temps un relat de viatge a l'auto al que potser traurem la pols Maria José, el mateix et dic, no sé si encaixarem el destí o no, però si coincidim a Narbonne podem passar per aquell restaurant que tenim pendent ! Marce, hem pernoctat crec que 3 vegades a l'aparcament de La Couvertoirade, el fem servir quan anem en ruta cap a Millau i amunt. En una ocasió vam passar força hores fent fotos al poble, i en continuem tenint ganes com a primera etapa. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Nosaltres també sortim dijous tarde cap el Foix Carcassone i el Minervois per acabar a Roquefort Segurament de tornada farem unes Ostres a Leucate Enviat des de el mòbil |
|
Crec que finalment farem algun tram de camí de ronda per la Costra Brava, hem decidit no sortir del país.
Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
|
Disfruteu ! Nosaltres igual sopem a Espinavell i llavors ja tirem cap al Sud de França
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bon viatge a tothom!!
Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk |
|
Nosaltres també sortim cap al sud de França després de dinar, però en relació a la ruta, el més calent està a l'aigüera així que encara no sé per on sortirem. Tenint en compte les dates, Déu proveirà suposo.
Com diu en Xavi: Bon viatge a tothom!! |
|
Estem exactament igual, hem mirat on soparem i després ja mirarem més coses !!!
Aquest any ni preparar ruta, de fet una mica més i em descuido l'auto al taller mecànic i tot, de tan poc preparat que ho tinc ! (ens han canviat un pinyó del canvi de marxes que rascava) 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Nosaltres finalment sortirem demà, ap7 cap a figueres i despres anirem cap a Port de la Selva, Colera i segurament dormir a Port-Vendres, Colliure, també volem visitar Elna i anirem pujant màxim fins a Narbonna. Una mica de relax, que molts cops sense planificar es quan millor surten les coses.
Salut i bon viatge a tothom.!!!!!! |
|
Per cert, Accepto sugerencies de llocs "imprescindibles" per aquesta zona del Sud de França..
Gràcie.s |
|
Doncs sí, de vegades quan fas les coses sense planificar és quan surten millor. Nosaltres al final hem sortit més tard i hem acabat al River AND. Demà al matí decidirem si entrem per Puigcerdà O pel Pas de la Casa. Puigcerdà és més fàcil, però si vaig pel Pas de la Casa m'estalvio veure la cara als Looney Tunes.
Eva, esperem que això del pinyó del canvi s'hagi solventat del tot. |
|
One live, live it
|
|
Ja de tornada, vam començar dijous-divendres a Espinavell, el divendres al vespre ens vam apropar a Prats de Molló, i ens hi hem quedat fins avui al matí.
(Nota, el canvi de marxes torna a anar com nou) 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|