Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Que us han portal els reis??? Tema autocaravanes, clar està.....
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
ups... rés! (relacionat). Em portaré a mi mateix un braç articulat pel porta-bicis, però...
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
Xavi, estic intentar tornar a fer vida ciclista (porto 15 anys aturat). Quan ho aconsegueixi, (calculo uns 3 mesos) ja t'avisaré a veure si fem alguna sortida de bici/ac
Salut |
|
Estic igual. Btt o carretera? Jo btt Salut LLUÍS DE CANET |
|
Doncs jo fa anys ho tocava tot, pero ara vull començar el Gravel. Bàsicament es el ciclocross de tota la vida, pero per "domingueros".
Quan acosegueixi una mica de forma fisica, ja tinc a punt la primera sortida. Cantonigros-Tavertet-Rupit-Cantonigros.. Ja avisaré amb temps per si algú s'apunta... |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per XaviF.
|
|
telegra.ph/BOTS-INTERESSANTS-01-06 La cabrares. Ja la he fet dos anys. Aquest any estic negociant amb un amic per anar-hi. LLUÍS DE CANET |
|
Ostres, haurem d'obrir fils ciclistes
![]() Havia fet força cosa, fa pocs anys (a ritmes lents): Pedals de Foc, Monegros un parell de cops, Selenika, Cabrerès uns quants cops, St Joan Despí-Montserrat en BTT uns quants cops. He estat un parell d'anys parat i ara fa un mes o així que surto de tant en tant. A veure si fem quòrum per la Catigat, 100km (o versions més curtes) totalment plans pel Pla d'Urgell. Encara no hi ha data, deu ser cap a l'Abril o així. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
|
|
Aquesta s'aparca a tot arreu, sense limitacions d'alçada!
![]() |
|
A mi m'han portat una colònia per emportar-me a l'autocaravana, un jersei per emportar-me a l'autocaravana, ... a en David la colònia per emportar-se a l'autocaravana, i una subscripció anual al Vila-Web per emportar-se a l'autocaravana.
Tot molt autocaravanista !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
No vull fer una lectura entre línies, però.
Un ambientador per el cotxe, desodorant i un altre desodorant mini per viatjar. ???????? Je.je LLUÍS DE CANET |
|
a mi també un parell de llibres, però com no espabilem a sortir amb l'ac, no se si serà massa tard...
ahhh i també entrades per anar a veure cabaret, però no se com coi lligar-ho amb l'autocaravana, sembla complicat fer pernocta al paral·lel.... al tema de la btt, també m'hi apunto, vaig sortint de tant en tant, però les noies de casa son més de caminar, i per tant prefereixo caminar amb elles que anar sol en bici, però si fem trobada bttera intentarem venir.... salut, kms (en btt , a peu o en ac) i república!!!! Salut, Kms i República!!!
|
|
Home,
de regals autocaravanístics els reis m'han portat una bateria nova per l'habitacle. I no he hagut de fer gaire bondat aquest 2017 perquè ells no me l'han col·locada, l'he hagut d'instal·lar jo :-D. A banda d'això, doncs algun llibre, un barret per utilitzar en excursions i tal; i un grapat de samarretes de color groc per motius obvis :-( . Del tema BTT veig que vosaltres sou "pros"; nosaltres carreguem a l'autocaravana dues bicis plegables que no donen per gaire ... com els seus amos. Salut i encert1
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Jo soc básicament pro-esmorzar....jajajaja
|
|
A nosaltres ens han portat un aparell per poder escoltar la música del telèfon a través de la ràdio de l'autocaravana. Ho va encarregar el meu fill Pau i diu que ho ha provat i és una passada...i si ell ho diu..., doncs ho serà. Encara jo no ho he provat www.gearbest.com/car-charger/pp_642449.html
També ens han portat un scooter nou però s'han oblidat el remolc per portar-la a l'auto. A veure si l'any que ve. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola kabretes, per lligar el tema teatre al paral.lel de bcn amb Ac, et proposo una possibiliat que hem fet nosaltres algun cop.... Per les festes dels supers o concerts a montjuic, anem a dormir al parking del poble espanyol (30€ 24h a partir de l'hora que entres i vigilat constantment) i al dia seguent agafem les bicis i fem el turista per bcn, paral.lel, raval, colon, port i zona maritima, barceloneta.... El que vulgueu.... I us aseguro que passeu un dia la mar d'entretingut i canvia totalment la visió de barcelona... (Almenys a mi em passa que sempre que vaig a bcn és per feina o recados puntuals i la visió que m'emporto és que les rondes són un desastre!!) Tambe pel poble espanyol teniu caixaforum, Mnac, el mateix poble espanyol... |
|
Ben vist , Scoop, aquesta opció per estacionar+pernoctar a BCN!.
Pots donar-me l'adreça del pàrquing que dius? el del Poble Espanyol?. Jo per proximitat a BCN no l'he visitada mai en AC però és una info que segur pot interessar a més d'un autocaravanista que vulgui visitar la capital. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Bon día, jo mateix sempre veig Barcelona com un estrès. Mirat així, potser seria bo provar.
Gràcies per compartir Salut LLUÍS DE CANET |
|
Sabeu algun lloc equivalent a la ciutat de Tarragona, o sigui dins la ciutat, pernocta permesa...?
|
|
Mira bé el lloc. En la aplicació de park4nighit diu on fan robatoris per la nit. Coneixent a la família que li van fer la nit del 30 al 31 de desembre. Tingueu precaució. LLUÍS DE CANET |
|
|