• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41708

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
Un cop ha acabat la fira, què és el més interessat que heu vist ?

A mi m'ha sorprés les caravanes de Burstner amb llit abatible -no ho havia vist fins ara- i la quantitat de perfilades que ara també tenen aquest tipus de llit.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41713

Nosaltres varem anar el Dissabte al matí i la veritat no vaig sortir gaire satisfet.Potser perquè portava una idea al cap i era la de trobar una perfilada que fos familiar (4 persones i còmoda), i desprès de donar voltes i voltes em vaig adonar que la caputxina que tenim es la única en sentit de comoditat per una família.

També vaig notar que les unitats exposades eren bastant luxoses, quasi-be totes amb acabats per el meu gust de massa luxe.

Em fi que ens quedem igual que estem caputxina i a corre :silly:

Una salutació, Francesc

Last edit: per fran251.

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41720

EEEEEIIIIII colla.Nosaltres no hi hem pogut anar,però si que hem vist en un company les autos Bustner amb llit avatible,crec que es un bon invent,encara que jo tal com diu en fran 251 seguire amb la caputxina,encara que sigui aparcada a casa :laugh::laugh::laugh: .
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41771

Hola,nosaltres també hi vàrem anar el dissabte 16 pel matí i també vam estar mirant les perfilades amb llit abatible i la veritat és que fan molt bona pinta. Ara quasi totes les marques ja fan aquesta versió y ens van agradar molt les Challenger i les Adria, però quins preus!!! :diablo:Totes són carissimes!!!
També seguirem amb la nostra caputxina.

Jo encara li no sé perque aquella Benimar tenia 2 portes a l'habitacle :emoticon_wo
Salutacions

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41772

Sembla que tots vam anar-hi el dissabte 16 i no ens vam trobar.
Nosaltres vam marxar encantats del la burstner ixeo 664, nomès tenia una petita pega, els 58000€ que en demanen, per la resta encaixa d'allò mes en les nostres necessitats.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41779

Rodamon , la que li va agraar a en PEre..... valia 80.000..... no té mal gust aquest home.....Una carthago perfilada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41781

Nosaltres i varem manar el dia del Pilar i la veritat es que faltaven moltes marques i vaig trobar a faltar complements!!!!.
:autocaravan
Jo també en pregunto per que la Benimar aquella tenia dues portes.
rialladess
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41782

Nosaltres també vam anar el dissabte 16 al matí; en vàrem trobar molta gent coneguda, però ningú de Totcàmping.

Realment no vam veure res que ens fes plantejar canviar de AC. O eren massa grosses, o massa cares o eren tant de disseny que no eren gens funcionals. Amb tots els diners que hauria d'afegir per canviar a una AC que omplis totes les meves necessitats, em puc passar tota la resta de la meva vida fent viatges extraordinaris amb la meva caputxina de 6 places i motor Mercedes.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41797

Nosaltres finalment no hi vam anar. Ens va fer mandra.

Sempre hi ha alguna cosa que fa patxoca, però també hem arribat al convenciment que farem durar la nostra actual autocaravana tant com puguem.
Com la Neus, amb tots els euros que hauríem de posar a l'autocaravana nova, es poden fer moltes altres coses.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41798

(em repetia sense voler...)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Last edit: per EvaV.

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41799

(em repetia sense voler...)

Last edit: per EvaV.

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41801

EVAAAAAAAAAAAAAA

... que et repeteixes com l'all !!!

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41833

Nosaltres hi vam anar el dia 17però solsament vam veure al Nouespai i a la Helena que no vam poder saludar perque estava molt enfeinada i ens va saber greu molestar.
Vam trobar a la Ross i vam donar algunes voltetes ademes de riure molt... :-P
Com les nostres filles no volen venir amb nosaltres i la nostra auto ara es massa gran per tots dos solets vam estar mirant ( per mirar ja que no podem comprar :dash: jajajja) tres models amb llit gran al darrea i llit abatible al devant, però el somni només va durar una estoneta fins que els nostres ulls es van clavar en el preu :dash: ens vam despertar de cop i ens va agafar un atac de rialladess al veure aquells preus :dance2: despres ens vam sentir afortunats per marxar a casa pensant que en teniem una i encara que fos massa gran la teniem.
Qui no es conforma es perque no vol :2funny: !!

Salut!

El que més m' ha sorprès ha estat el preus a pesar de la crisi...
Mª José :-S

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41834

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
Tiramillas ha escrit:

Sé del cert que s'han venut diverses unitats, no una ni dos, de més de 100.000€...

Els diners estan amagats però hi són, (no tinc idea d'ón) hi han els mateixos que abans de la crisi, els bitllets no es cremen.

Avui parlava amb un client a qui li havia pujat la facturació un 15%... :blink::blink:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41862

Nosatres també i vam anar i ens va agradar molt una Knaus, el que no ens va agradar gens va ser el preu.... 88.000 :blush:, amb aquets preus a la nostra AC li queda moooolt de temps d'estar amb nosaltres.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41864

nouespai ha escrit:

Tiramillas ha escrit:

Sé del cert que s'han venut diverses unitats, no una ni dos, de més de 100.000€...

Els diners estan amagats però hi són, (no tinc idea d'ón) hi han els mateixos que abans de la crisi, els bitllets no es cremen.

Avui parlava amb un client a qui li havia pujat la facturació un 15%... :blink::blink:

Josep Mª m' has deixat de pasta de moniato :sick:
Qui té aquesta quantitat per gastarse-la en una autocaravana( que no es un producte de primera necesitat) no crec que tingui cap mena de crisi :-S sinó solsament por pel que podria pasar :dry: de ben segur que han guardat els calerons com tu bé dius fins comprovar com anava tot, pensa que moltes empreses han fet servir aquesta paraula per propi interes personal desconcertant i engoxant als trevalladors.
Es normal que això pasi i mes quan tens familia i has de fer front a les despeses mensuals.
De tota manera ja va bé que la gent compri i el diner es vagi vellugant, però com vam parlar a la fira i crec que vam coincidir marxa molt diner fora del pais que no retorna per mitjà dels inmigrants i això es un gran problema.
De tota manera insisteixo que qui pot comprar-se una autocaravana d'aquest preu es obvi que no està en crisi , en crisi estic jo jajajajaja que no la puc ni imaginar jajajajaja

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41877

Tiramillas ha escrit:

Nosaltres hi vam anar el dia 17però solsament vam veure al Nouespai i a la Helena que no vam poder saludar perque estava molt enfeinada i ens va saber greu molestar.
Vam trobar a la Ross i vam donar algunes voltetes ademes de riure molt... :-P

Jo només vaig veure a Ross, matrix, Jave4,i a una familia que recordo de una sortida de Sant Hilari però de qui no recordo el seu nik.
I vaig pensar... on carai s'ha ficat la gent de Totcàmping ???? Ah!!! i vaig veure al nouespai. I com diu la tiramillas vaig estar molt ocupada i no li perdono que no em saludes. :(:(:-P

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41881

... Però on hereu els de Totcàmping ???
Nosaltres només hi vam estar al matí, però anàvem acompanyats d'uns amics que tenien molta pressa i vam marxar aviat ;-)

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41894

A la sortida de la fira, hi havia uns papers per omplir una enquesta i depositar-la en una bustia, aleshores entraves en un sorteig de diversos premis, vés per on, ens acaben de trucar d'Ediciones Peldaño, dient que a la meva dona li ha tocat un cap de setmana en bungalow al camping Excalibur, a pensió complerta.
Caldrà que anem posant fil a l'agulla i busquem una data abans de la fi de juny del proper any.

PD. M'agradaria veure la cara que posaran si hi vaig amb l'AC.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Què us ha cridat més l'atenció del Saló ? fa 12 anys 1 mes #41896

Enhorabona Rodamon!!! i perqué no aneu al bungalow??

Ja diràs que tal, no he sentit molts bons comentaris d´aquest càmping.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12