• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1771

hola pastis Recibe un fuerte abrazo y un buen tirón de orejas.
¡Qué seas muy feliz !
aniversari aniversari aniversari dance dance
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1788

EEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,una estoneta sense conectar-me i obro aixó i hem feu emocionar :8} .Gràcies a tots i totes,sou collonuts,ja sabeu que unes ampolles de cava cauran a la trobada, i les orelles ja me les he tivat jo per vosaltres.
Espero que tots gaudiu igual que jo d'aquest dia,encara que alguns tenen molta sort de celebrar el seu aniversari coincidint amb el inici de les vacances :evil: :evil: .Tambe els desitjo molta sort.
Bé s'acava el dia i demà tornarem a treballar per anar esperant el dia 30 de Juliol per començar a fer Km.
Repeteixo ,gràcies a tots i salut.
Salutacions desde Navarcles d'un que us estima.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1790

El día s'acaba, però comença el teu 40è any de vida. Espero que sigui molt feliç, que segueixis sent una criatura gran que sap disfrutar de la vida i de la gent que l'envolta.
Moltes felicitats des de Barcelona.

Una abraçada
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1791

Collons ,Jepi pero si ancara ets un "mamallo". Qui pogues tornar enrera

Bueno moltes feliçitats, que ho passis d'allo mes be en companya dels teus

Per Molts anys

Joan i Francesca

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1794

Repeteixo la felicitació i aprofito per a fer una prova.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1796

Jepi, perdona les molèsties, estic fent una prova, peró abans no m´ha sortit. és per a no obrir un fil fent proves.
Més felicitacions.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1802

Felicitats i per molts anys
:D :D :D
:D :D
Francesc, Maria i familia
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1803

Hola amics,com deia en Toni avui comença el meu 40 e. any de vida.espero seguir contant amb la vostra amistat i companyia durant aquest camí. Com sabeu estic aquí pel que necesiteu.Avui ja es el dia del PERE,a ell per molts anys.
Fins haviat.Carreres un bon escrit.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 mesos #1814

He arribat avui i veig que ja he fet tard. Vas dir que et sabria molt greu que, degut que en aquest fòrum no sortia la data de naixement, ningú no et felicités ;-) per tant, encara que tard, PER MOLTS ANYS!! aniversari

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 1 mes #1867

Mireia ,gràcies.Val més tart que mai.Esperem que tot ho tingueu solucionat i que les esperades vacances arribin.També desitjem que a Alemanya,el vostre destí,baixin una miqueta les temperatures ,doncs estan amb ona de calor,i allí no hi ha aire acondicionat a enlloc.
Salutacions i bones vacances.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 1 mes #1992

Per molts cremats i tal
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 1 mes #1995

happy birthday pastis F E L I C I D A D E S

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 1 mes #1999

Moltes gràcies Tonio i companyia,per pensar en mi despres d'un llarg viatge.
Salutacions.

FELICITATS fa 20 anys 1 mes #2003

ENCARA QUE SIGUI TARD ET DESITJO QUE VISQUIS MOLTS ANYS AMB AQUESTA FAMILIA TANT MACA QUE TENS I TB AMB TOTS NOSALTRES ....

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 1 mes #2004

Gràcies igualment.Petonets a tota la teva família,
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12