|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Salutacions,
Si us ha agradat França hauríeu d’anar a Alemanya, concretament nosaltres, junt amb l’Igni hem estat a la Selva Negra i veritablement es un paradís per les AC força millor que França. El idioma no ha estat cap entrebanc, tot i que la gent es molt seca i estricta, sempre ens hi hem sortit molt be. Els preus dels productes als supermercats son similars als que trobem per aquí per lo que no es necessari anar excessivament carregats des de casa. Nomes cal no confondre alguns productes, jeje com anècdota hem comprat aigua amb gas quant la volíem sense, o quant ens pensàvem haver comprat sucre candi per els pastissos varem comprar llevat, jajaja. La conducció ha estat sempre molt relaxada ja que sent un país on els vehicles son de gama alta, el respecte per les velocitats màximes i envers la resta del conductors es immillorable. Les àrees son molt econòmiques, confortables, amples i amb els serveis impecables. Realment val la pena anar-hi. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
l'altre dia van fer un reportatge per la cuatro, de diferents llocs de la costa, des de benidorm fins barcelona, fins a les costes de Catalunya tot mes o menys va ser normal, es veien els banystes i tot normal, pero en arribar a les costes catalanes, ja va començar la disbauxa, a Sitges, tan guapes que son les dones i estaba ple d'homes 8O
Llavors diuen que els autocaravanistes som porcs,molestem,som persiguits com una colla de leprosos :twisted:, i el que es mes indignant, es que tot i estan, les nostres ac,s,legalitzades com a vehicles i pagan els impostos corresponents, encara es tingui de demanar permis a l'autoritat superior per poder aparcar i amb aquesta colla de pòtols ningu els diu res |
|
|
Ja hem tornat de vacances, la canalla al cole i la rutina ja està en marxa. Potser va sent hora que ens posem les piles, o no val la pena ?? Alguns, molt abans que jo (sempre m'entero tard i sovint ni m'entero), heu formulat queixes i m'agradaria saber si heu tingut una resposta positiva. Ja sé que perdent una batalla no es perd una guerra, però potser val més la pena dedicar esforços a llocs on se'ns tolera i que amb l'exemple d'altres que no ens poden ni veure siguin una miqueta més oberts de mires. |
|
|
doncs vaig enviar dos o tres correus i excepte un tots hem van contestar
dien que havian rebut el correu, el que passa es que tots son secretaris i al qui li correspon legir-ho doncs penso que no ho fa. El Sindic de Greuges, va ser l'unic que va dir que si en dos o tres mesos no tingues cap resposta, li posses en coneixament i despres si que pendria cartes en l'assumpte. Pero la cosa esta aixi, ningu diu res i nomes estan pel collons del politiqueo :twisted: |
|