• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Aficionats a la lectura fa 20 anys 1 mes #764

Al antic foro hi havia un fil que parlava del llibre de "L´esglèsia del Mar" . Jo ja fa dies que l´he acabat i puc dir que m´agradat molt...tenia por que es semblés massa a "Los pilares de la tierra", però no és el mateix. És un llibre que enganxa de seguida...i , com que té d´escenari llocs molt propers es llegueix millor....jo el recomano i penso que és un llibre dels que s´ha de tenir a casa. Ara el tenen els meus pares i estic desesperad per que m´el tornin, ja que el vull tornar a llegir.

Un altre llibre interessant per llegir?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 1 mes #903

Es que allí on surten els de Navarcles..tenim tela. :D :D
El vaig regalar al meu Pare i encara no l'ha acabat,quan m'el deixi ja t'ho comentare.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 1 mes #908

Marta, no sé si has llegit "El metge" de Noah Gordon. Crec que t'agradarà molt. És també una novel·la fantàstica amb fons històric, com "Els pilars de la Terra".

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 1 mes #913

"El metge" m´ho vaig llegir fa molt de temps, m´ho hauré de tornara mirar, L´altre el tinc força recent...Gràcies.
Continuem amb les propostes....

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 1 mes #969

Marta uno de mis libros preferidos es La araña negra I y II de Vicente Blasco Ibañez.
No se si alguién mas de este foro lo habrá leido, pero es desde luego una lectura imprescindible.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 1 mes #975

El Metge es un dels millors llibres d'en Noa Gordon,el meu autor preferit amb novela estrangera.També es recomanable la triloguia del Metge amb "Xaman"com a segon de la fila".
Carolina mirarem aquest d'en Blasco a veure que tal.Gràcies
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1378

Hola a todos:

Marta te recomendaria si tienes paciencia el Pendulo de Foucult de Umberto Eco, cuesta a lo primero, pero si lo consigues te encantara...

Es uno de mis libros preferidos...

Un besazo
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1397

A mi em costa recomanar un sol llibre, perquè més aviat els deboro. M'agraden molt els de "fantasia històrica", o no sé ben bé com li diuen, tipus "El senyor dels anells" i altres per l'estil. Hi ha un autor, Terry Pratchett, que té una sèrie de llibres d'aquest estil però amb un toc irònic i que són realment molt divertits. Ara estic començant un de l'Amy Tan (Los cien sentidos secretos) i també m'agrada molt la seva forma d'escriure, molt propera...

Bé, seguirem parlant...
Mercè & Cia.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1422

Hola Merce:

Si te gusta esta tipo de Literatura no dejes de leer la Trilogia del Señor del Tiempo ( El iniciado, el Proscrito y el Orden y el Caos ) de Loise Cooper ... a mi me encanta tambien este tipo de Literatura y es una de mis trilogias favoritas.

Aunque tambien te recomendaria Lyonesse de Jack Vance ( consta de El Jardin de Suldrum, La perla Verde y Madouc) para mi imprescindibles.

Otro libro que me encanta es la Vieja sirena de Jose Luis Sampedro.

Buenos y cualquier libro de Anne Rice soy fanatica de sus libros desde que tenia 13 años, creo que me los he leido todos... Vease desde Cronicas Vampiricas, Las Brujas Maifair, El ladron de cuerpos, Ell Santuario, etc...

En otro orden y tipo de Literatura, te recomiendo El amargo don de la Belleza de Terence Moix ( Si te gusta Egipto, sus costumbres... etc)

Bueno ahi queda eso, espero que os gusten...

Saluditos

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1425

Agggg!!! se m´acumula la feina.... podriem fer un sistema de prèstec campista.... :roll:

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1432

Gracias Loli, me los apunto!

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1457

Hola Matrix:

No estaria mal la opción... eso si, la gente tendria que cuidarlos muy pero que muy bien... por que se me pierde segun que libro y me podria dar un pasmo... :evil:

Pero se podria estudiar una alternativa...

Saluditos

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1468

je je...com que fem trobades tant seguit....no crec que hi hagi problema....jo , quan em deixen un llibre el primer que faig és folrar-lo, per tenir-lo més protegit....
a més si jo faig malbé un kllibre que no és meu...per un accident...no tinguis dubte que el torno nou.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1469

je je...com que fem trobades tant seguit....no crec que hi hagi problema....jo , quan em deixen un llibre el primer que faig és folrar-lo, per tenir-lo més protegit....
a més si jo faig malbé un llibre que no és meu...per un accident...no tinguis dubte que el torno nou.

Re: Aficionats a la lectura fa 20 anys 3 setmanes #1495

EEEEEEEEEIIIIIIIII Loli que no tindre temps durant les vacances de tanta lectura,haurem d'esperar que vingui el fred i acurrucar-nos al voltant de la llar de foc per poder lleguir hores i hores.El que passa es que jo no sóc dels senyors dels anells,he intentat lleguir -lo i no he pogut,m'agraden coses més reals.No reals perque siguin historia sino sense tanta fantasia i personatges normals de carn i ossos,no follets i gnoms etc.
Reconec que soc molt imaginatiu i visc a voltes en´un món de fantasia,pero amb la literatura sóc d'una altre manera.
Endevant amb la biblioteca del forum.
salutacions.

Re: Aficionats a la lectura fa 19 anys 11 mesos #2846

Durante la última semana de vacaciones he leido, El código Da Vinci.
De la pelicula he oido hablar muy bien, bien, mal y muy mal.
Del libro lo mismo.
Mi opinión: Es de lectura amena y fácil, al principio lo ví interesante, para poco a poco ir descendiendo la emoción en él.
Regular.

Re: Aficionats a la lectura fa 19 anys 9 mesos #6486

A veure, que tenim aquest fil una mica descuidat. Us informo d'un llibre que em van recomanar i que estic llegint encara, es tracta de "Olvidado Rey Gudú", de Ana Maria Matute. Es tracta de la història d'una dinastia de reis, de tipus fantàstic com a mi m'agraden (però sense elfs, nans, etc.), i que podria estar ambientada en l'edat mitjana. La prosa és exquisita, i encara que és un "totxo" de llibre en quant a pàgines, no es fa pesat, encara que tampoc és dels que m'han enganxat i no he pogut parar de llegir fins acabar-lo, no sé si m'enteneu...

En quant al que havíem parlat d'intercanviar llibres, si voleu algun llibre en concret digueu-lo i, si el tinc, us el portaré.

Jo de moment no en necessito cap, doncs aprofito per anar a la biblioteca, pero s'accepten recomanacions...

Petons,
Mercè & Cia.

Re: Aficionats a la lectura fa 19 anys 9 mesos #6502

Merce para ponerte los dientes largos... jajaj :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

LA VIEJA SIRENA (Jose luis Sampedro)

Sinopsis

En el siglo III d. C., una misteriosa mujer de origen desconocido recorrerá los territorios de un imperio que se desmorona hasta llegar a Alejandría, donde conocerá a dos hombres que marcarán inexorablemente su destino: Ahram, el Navegante, un hombre de acción sediento de poder, y el filósofo Krito, poseedor del don de la palabra, hombre y mujer a un tiempo.

Crítica

"La vieja sirena es, en apariencia, una historia sencilla, bien estructurada e indeciblemente bien escrita, con un complejo entramado de signos, que atrapa al lector con la historia de la sirena de los muchos nombres, y que ya no lo soltará hasta que él mismo se convierta en el nexo entre pasado y presente.

Ala ya contaras, es otro de mis libros favoritos... :mrgreen: Besitos

Re: Aficionats a la lectura fa 19 anys 9 mesos #6504

Jo ara estic amb la Araña negra vol I...recomanata a quest fil.....

Re: Aficionats a la lectura fa 19 anys 9 mesos #6521

Loli, me lo apunto para cuando vuelva a la biblioteca...

Buen fin de semana!
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12