• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

19 càmpings reben el guardó "BEST CAMPING 2013"

camping2Un total de 19 càmpings han estat recompensats amb el prestigiós guardó "Best Càmping 2013" pel Club automobilista holandès ANWB i l'alemany ADAC, elegits entre més de 5.500 càmpings europeus.

Es tracta del premi més important d'Europa i suposa la qualificació 5 estrelles als càmpings que compten amb les millors instal·lacions, oferta complementària i serveis.

Dels 146 càmpings guardonats a tota Europa, 19 són càmpings a l'Estat, concretament 16 són a Catalunya i els altres 3 són al País Valencià.

Els guanyadors són:

  • A Alacant: Marjal Guardamar, Marjal Costa Blanca i la Marina.
  • A Barcelona: Vilanova Park.
  • A Girona: Aquarius, La Ballena Alegre, L'Amfora, Las Dunas, Laguna, Les Medes, Cypsela, Mas Sant Josep i el Delfín Verde.
  • A Tarragona: La Torre del Sol, el Templo del Sol, Playa Montroig, Sangulí, Tamarit Park i Park Playa Barà.

Ana Beriaín , presidenta de la FEEC, al respecte va assenyalar: El fet que els 2 clubs automobilístics més prestigiosos d'Europa premiïn als nostres càmpings demostra la bona salut de nostre sector i la qualitat dels càmpings del nostre país, i ratifica que som un referent quant a destinació turística d'alta qualitat durant tot l'any, no només a l'estiu.

Origen de la notícia: Nota de premsa Feec

Cercador

Alguns viatges

  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

    Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

    No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Albacete +

    Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

    Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí