• 1

Escrit per Finale
Valorar aquest article
(1 Votar)

siciliaInicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu dies dels que podíem disposar a tot estirar, se'ns farien massa curts. Llavors ens vam preguntar, i per què no a l'estiu? És una illa, tindrem platja, podrem menjar gelats italians fins afartar-nos, ens encanta la pasta i la pizza, i en tres setmanes de vacances tindrem temps de voltar-la tota.

Consultant experiències prèvies d'altres autocaravanistes que hi havien anat a l'estiu, si bé les temperatures eren altes, la calor era similar a la que ja tenim els que vivim en clima mediterrani. Finalment va resultar molt suportable gràcies a la brisa que hi passava contínuament i que va fer que sopéssim alguna vegada amb màniga llarga i fins i tot dormíssim alguna nit ben tapats amb mantes.

Mitjà de transport: Autocaravana

Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si

Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ

Llegir 3877 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.