• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Dissabte, 03 Febrer 2018 17:54

Nou sistema Hymer de bateries intel·ligents

Valorar aquest article
(0 vots)

smartbatteries hymer

Hymer ha presentat a la fira CMT Stuttgart 2018 el seu Sistema de bateries intel·ligent, que emmagatzema l'electricitat en una bateria de liti i en la principal de cada vehicle.

Com funciona
La pedra angular del procés és la instal·lació d'una bateria de liti que se suma a les dues de sèrie que ofereix Hymer (arrencada i habitatge). La marca apunta que en general, les bateries convencionals comencen a disminuir la seva capacitat de càrrega als 3 anys per l'esdevenir de les seves funcions diàries, les de liti en canvi tenen una durabilitat molt més gran i són per tant el complement perfecte a les prestacions de sèrie.

 

La bateria de liti HY-Tec 135 consta de sis mòduls individuals (LE300), que estan connectats a les bateries de plom en paral·lel. Aquesta solució extensible augmenta la capacitat i el rendiment de les bateries, a la vegada que augmenta l'eficiència i la vida útil de tot el sistema en aproximadament 10 anys.

Les bateries de liti realitzen la majoria dels cicles de càrrega, mentre que les bateries de plom serveixen com a dispositius d'emmagatzematge de suport. El resultat d'aquest procés és una font d'alimentació fiable i estable a la carretera, que crea una independència encara més gran de les fonts d'alimentació externes.

A més, es pot aconseguir un clar augment en el nivell d'autosuficiència gràcies a la capacitat duplicada i una reducció de pes de 5 kg en comparació amb el sistema anterior. L'eficiència de la bateria s'incrementa de 70 a més del 90 per cent amb el sistema de bateria intel·ligent.

En connectar junts dos sistemes de bateries diferents, tot el conjunt pot fins i tot operar correctament a temperatures inferiors a 5°C.

 

Font original: Autocaravanes.es

Llegir 1804 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Cercador

Alguns viatges

  • Normandia - París +

    Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

    Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

    El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

    Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí