• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Divendres, 28 Octubre 2016 18:26

El Saló del Caravaning més exitós

Valorar aquest article
(0 vots)

salo2016

L'edició d'aquest any ha estat la millor des de 2007, amb un augment de les vendes del 35%, respecte l'edició de 2014, i una afluència de més de 52.000 visitants.

El director del saló, Josep Antoni Llopart, comentà que, després d'uns anys molt difícils, la 32ena edició va congregar nombrós públic amb molt elevada intenció de comprar. A més de les vendes que ja es van tancar durant el saló, es van iniciar moltes altres, que es concretaran al llarg de les properes setmanes, la qual cosa fa que alguns expositors considerin que, durant aquests dies, s'hagin dut a terme el 45% de les vendes previstes per a tot l'any.

El públic assistent, eminentment familiar, s'ha decantat sobretot per l'adquisició de models de gamma mitjana, especialment autocaravanes perfilades, amb uns preus d’entre els 45.000 i els 70.000 euros, tot i que també s'han venut vehicles «Premium» d'entre 100.000 i 180.000 euros.

El saló s'ha revelat de nou com un gran esdeveniment familiar. Així, la zona Gastrovaning, amb les caravanes «vintage» tematitzades de «street food», l'espai Caravaning Kids, per als més petits, i l'intercanvi d'experiències a l'àrea Travelvaning van aplegar molta afluència durant els dos caps de setmana en que van estar oberts.

Per últim, el pàrquing per autocaravanes, habilitat dins el recinte de la fira, ha aplegat un total de 117 vehicles durant els dies de saló.

La pròxima edició serà a l'octubre de 2018.

Llegir 1968 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

Cercador

Alguns viatges

  • Alguns Alps Suissos +

    ...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

    L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

    ...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Sud de Catalunya +

    Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí