• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Dijous, 26 Març 2015 12:07

Bona ocupació de cara a la Setmana Santa 2015

Valorar aquest article
(0 vots)

camping2 Segons les últimes dades registrades per la Federació Espanyola d'Empresaris de Càmpings (FEEC), l'ocupació mitjana durant aquests dies serà d'un 70% a nivell espanyol. Això vol dir que els càmpings es mantenen de nou com la 2a opció de vacances per darrere dels hotels (90%) i per sobre dels allotjaments rurals (65%).

Un any més, els càmpings de costa són els preferits per bona part dels campistes per passar aquests dies. Bona part dels establiments d'Alacant, Castelló, Granada, Tarragona i Girona tindran una ocupació pròxima al 80%. En els càmpings del nord del país com Galícia, Cantàbria, Astúries i el País Basc, si les condicions meteorològiques són favorables, poden rondar entre el 60 i el 65% d'ocupació.

La dada més significativa és que, per segon any consecutiu, augmenta fins al 60% el nombre de reserves entre campistes nacionals el que ve a confirmar una lleugera recuperació respecte a anys com 2011, 2012 i 2013 on amb prou feines es va arribar al 40%.

Un any més, els bungalous es confirmen com el producte estrella dins els càmpings: més el 65% de les reserves efectuades en aquests establiments corresponen a estades en ells. També es manté la tendència dels últims anys de reservar a última hora en funció de les condicions climatològiques. L'estada mitjana és de 3-4 dies amb una despesa mitjana per família de 80 euros.

Ana Beriaín, presidenta de la FEEC, considera especialment significatius aquestes dades "ja que ratifiquen la recuperació del sector i demostren que, el binomi família i càmping, torna a ser una de les opcions preferides per passar les vacances en contacte amb la natura".

Origen de la notícia: FEEC

Llegir 2767 vegades
Inicieu sessió per enviar comentaris

L'últim al fòrum

  • No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

  • Holanda, la lluita contra el mar +

    Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

    Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Una aventura escocesa +

    ..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Albacete +

    Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí