La dada més significativa és que, per segon any consecutiu, augmenta fins al 60% el nombre de reserves entre campistes nacionals el que ve a confirmar una lleugera recuperació respecte a anys com 2011, 2012 i 2013 on amb prou feines es va arribar al 40%.
Un any més, els bungalous es confirmen com el producte estrella dins els càmpings: més el 65% de les reserves efectuades en aquests establiments corresponen a estades en ells. També es manté la tendència dels últims anys de reservar a última hora en funció de les condicions climatològiques. L'estada mitjana és de 3-4 dies amb una despesa mitjana per família de 80 euros.
Ana Beriaín, presidenta de la FEEC, considera especialment significatius aquestes dades "ja que ratifiquen la recuperació del sector i demostren que, el binomi família i càmping, torna a ser una de les opcions preferides per passar les vacances en contacte amb la natura".
Origen de la notícia: FEEC