• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Dilluns, 16 Mai 2011 01:00

L'Arena Blanca, el primer càmping amb instal·lació de biomassa a Benidorm

Valorar aquest article
(0 vots)

biomassaL'alcalde de la ciutat, Agustín Navarro, acompanyat de la consellera de Turisme, Belén Juste, va visitar les instal·lacions del càmping Arena Blanca de Benidorm que ha inaugurat una planta de biomassa a través de la qual proveirà tots els seus serveis de calefacció i aigua calenta sanitària, amb energia renovable provinent de la poda agrícola i de jardineria, el que es coneix com a biomassa, amb un balanç net 0 en l'aportació de CO2 a l'atmosfera.

D'aquesta manera, aquest establiment de Benidorm "s'ha convertit en la primera empresa turística de la Comunitat Valenciana a apostar per les energies renovables a través de la biomassa", com ha explicat l'alcalde en elogiar aquesta iniciativa que suposa un gran estalvi energètic i és una "clara aposta de la iniciativa empresarial d'aquest establiment per les energies netes i renovables, i tot un exemple a seguir".

Francisco Delgado, director gerent del càmping, ha explicat que "aquesta planta aprofitarà la matèria orgànica i inorgànica el que ens permetrà estalviar el 50% del nostre despesa mensual en energia".

El Càmping Arena Blanca ha invertit 200.000 euros en la posada en marxa d'aquesta instal·lació, que li permetrà una total autonomia en tots els serveis de les seves instal·lacions. Així mateix, l'establiment ha sol·licitat a la Conselleria de Turisme, a través del Programa d'Estalvi Energètic i Noves Tecnologies, una subvenció econòmica amb la que pagar part de la inversió realitzada.

Font original de la notícia:radiobenidorm.es

 

Inicieu sessió per enviar comentaris

Cercador

Alguns viatges

  • Quatre parròquies osonenques +

    ...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

    Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

    Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

    ...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí