• 1
  • 6
  • 7
Dilluns, 06 Desembre 2010 09:42

Pla per afrontar situacions d'emergència

Valorar aquest article
(0 vots)

BravaL’Associació de càmpings de Girona s’ha dotat d’un pla de comunicació en situacions de crisi que preveu i planificar com afrontar tot un seguit de situacions crítiques.

S’hi estableixen les emergències que es puguin derivar de desastres naturals, accidents de tota mena i intoxicacions, entre d’altres. El pla ha estat elaborat per una empresa especialitzada i detalla els passos que cal seguir en cada cas.

Inicieu sessió per enviar comentaris

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.