• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Divendres, 16 Juliol 2010 23:02

Els càmpings de Tarragona facturen uns 12 milions d'euros anuals

Valorar aquest article
(0 vots)

camping-tarragonaLa facturació anual dels càmpings situats al terme municipal de Tarragona és d'uns 12 milions d'euros, segons un estudi sobre el sector elaborat per la Cambra de Comerç de Tarragona, que avui s'ha presentat en roda de premsa.

L'informe s'ha elaborat a partir de l'estudi dels càmpings Tamarit Park, Caledònia, Trillas, Torre de la Mora, les Salines, Platja Llarga i Les Palmeres.

Una de les conclusions que destaca l'estudi és que aquestes instal·lacions contribueixen a la preservació del seu entorn costaner més immediat, en evitar la proliferació de la construcció d'habitatges a primera línia de mar.

El mateix estudi també reflecteix que aquesta activitat econòmica és compatible amb mantenir zones incloses en el Pla d'Espais d'Interès Natural (PEIN) i que el públic que s'instal en els càmpings està sensibilitzat amb la conservació de la natura.

Una altra de les conclusions de l'estudi és la "clara tendència" per part dels campistes cap a l'ús dels bungalous, "per la seva comoditat i confort", en detriment de les tendes de campanya,, fet que contribueix a captar un turisme "més atractiu per la seva major poder adquisitiu" i a la desestacionalització del sector.

En els mesos de màxima ocupació, els càmpings d'aquest grup van registrar més de 7.500 pernoctes diàries, i en tota la temporada (situada entre els mesos d'abril a setembre) es van allotjar en ells més de 60.000 persones. El grup crea cada temporada 500 llocs de treball directes i indirectes.

Font de la notícia original: EFE

Inicieu sessió per enviar comentaris

Cercador

Alguns viatges

  • Països alpins +

    Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Alcalà de Henares +

    Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

    Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

    Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí