• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51759

Avui he fet un parell de reserves, una per anar un dia a la illa d'Ouessant i una altra per anar a la illa de Sein, en ambdós casos sortint des de Camaret (situat a la península de Crozon, on vull centrar el viatge). pennarbed.fr/en/timetables-prices/

La illa d'Ouessant té diversos atractius, i en concret a les seves aigües hi ha el far de la Jument, que es va fer famós amb una arriscada foto: elpais.com/elpais/2015/04/06/paco_nadal/1428301800_142830.html
Aquí es pot veure la seqüència de fotos www.jean-guichard.com/photographs/france?page=1

Ara estic mirant també d'anar a les Glénan, (impressionants aigües turqueses), tot i que estic pendent de saber si l'excursió en catamarà amb terra de vidre la podem fer amb en Knut (el nostre pelut de 50 kg). Com a alternativa, buscaríem excursió guiada a peu per la illa, o en vaixell per l'arxipèlag.
www.vacaciones-bretana.com/destinos/10-destinos/quimper-corn...elago-de-las-glenan/
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per EvaV.

Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51760

Comparteixo el mapa on vaig posant xinxetes.
Es diu "Bretanya gener 2019" perquè he continuat treballant sobre el mapa de la nostra escapada d'aquest passat mes de gener.
Vam visitar alguns dels llocs i en vam deixar d'altres de pendents.

Bretanya, gener 2019
goo.gl/maps/F2viht6uYH7ujexK6

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51761

Bones EvaV
Ostres ja m'explicaràs com es fa això de posar tantes xinxetes al mapa del google maps, perquè no no en tenia ni idea de que es podia fer!
Merci!

Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51764

No té cap complexitat, Miquel.

Si tens un compte de Google pots crear mapes al núvol amb www.google.com/intl/es/maps/about/mymaps/.

A cada mapa hi poses tantes xinxetes com vulguis.

Jo llavors de vegades importo el mapa a un programa gratuit, el tyre, que em permet convertir a itinerari o PDIs per al TomTom

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: miquelarmen

Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51768

Moltes gràcies Eva!

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51769

Doncs aquí teniu el meu mapa: cutt.ly/ECKpxt . La base és el mapa que vaig preparar al 2016, per la qual cosa la informació dels càmpings pot estar obsoleta en quant a preus.

A mi m'encanta preparar mapes!
Mercè & Cia.

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51770

Bon dia,
merce67, he volgut entrar dins el teu mapa i no em deixa, em surt un missatge que diu que he de demanar permís, tal vegada el tinguis com a "no públic" o similar.
Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51771

Jo des del telèfon tampoc el puc obrir, em diu que em baixi l'App de Google Maps , que ja tinc, i me l'obre sense el mapa

Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51772

Jo sí el puc obrir des del mòbil.

No hi he trastejar gaire amb això de Google Maps, hi hauré de dedicar algunes hores a veure què tal va per a planificar i fer rutes, etc...
One live, live it

Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51773

Jordi, aquest que has obert, Bretanya gener 2019, és el meu !

Re:Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51774

Jo tampoc el puc obrir des de el telf. Em diu que no tinc permís

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

Re:Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51775

EvaV va escriure: Jordi, aquest que has obert, Bretanya gener 2019, és el meu !

Aiiix, quin despiste Eva !!

Amb l’enllaç de la Mercè em passa el mateix, no el puc obrir i em demana instal·lar l’aplicació que ja està instal·lada.
One live, live it

Re:Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51776

Pregunta de novells: el sistema per enganxar les bombones de propà d'aquí és el mateix que a França?
He llegit algun post que diu que no, però són antics i igual la cosa ha canviat.

Gràcies!!

Enviado desde mi MAR-LX1A mediante Tapatalk

Re:Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51777

No és el mateix sistema.

Nosaltres sempre marxem amb les dues bombones noves (en vam contractar una tercera per poder-ho fer)

Perô en tres semanes d'estiu, poques vegades hem necessitat la segona bombona

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51778

Ostres, quan arribi a casa miro de solucionar-ho i us passo l'enllaç de nou. Disculpeu!!!
Mercè & Cia.

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51779

Aquí teniu l'enllaç, en teoria he canviat la privacitat i tothom que el tingui pot obrir el mapa, no cal iniciar sessió: cutt.ly/1MpdVm
Mercè & Cia.

Re:Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51780

merce67 va escriure: Aquí teniu l'enllaç, en teoria he canviat la privacitat i tothom que el tingui pot obrir el mapa, no cal iniciar sessió: cutt.ly/1MpdVm

Ara sí surten un munt de cosetes, Mercè !!!
One live, live it
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67

Re:Re:Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51781

Ara si el puc obrir. Moltes gràcies Mercé!!

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51782

Fantàstic! i quina guia més completa, Mercè!
Dedueixo que google maps ja té un pictograma per a l'autocaravana: molt bé!

Jo, els googles maps els he fet servir per anar anotant els llocs visitats en les nostres escapades i viatges:

I des de fa setmanes que estic treballant en un on anoto les àrees d'autocaravanes a CAT , sobre tot prioritzant-hi les àrees municipals:

Trobo que el procés de creació és una mica entringut però al final s'ho val, generes uns mapes molt úitls per altres persones.

Salut i encert!
PS: per cert, déu-n'hi-do les àrees que comencem a tenir, de mica en mica s'omple la pica :)
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Estiu a la Bretanya, Crozon i costa de granet rosa fa 3 anys 10 mesos #51783

Gràcies a tots. El mapa només és una proposta, evidentment no tindrem temps de veure-ho tot. De fet, l'itinerari de tornada pot ser que sigui diferent, ho decidirem sobre la marxa.

Segurament el faci servir a mode de "diari de viatge", anotant el que més ens hagi agradat per després traslladar-ho al blog, que el tinc molt oblidat.
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12