• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 12 anys 2 dies #38582

Per arribar a la platja del eucaliptus, nomes cal anar direcció els muntells i en arribar al cruce d'entrada al poble, nomes cal seguir tot dret fins arribar al mar
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 12 anys 2 dies #38598

Maca la foto... intentaré arribar fins al lloc des d'on la vas tirar.:whistle:
Amb aquestes indicacions no hem puc perdre per arribar ala platja de l'eucaliptus...
:good:

Last edit: per Correcitys.

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38670

Correctitys, ja deus haver tornat del pont.

No obstant, per si algú més pot trobar-ho útil, hi ha una altra depuradora de marisc a L'Ampolla (exquisita recomanació d'ixent2): Cepromar, Ctra. Ampolla - Deltebre, Km 2. - 43895 L'Ampolla, Tel. 977 470 882
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38671

Doncs si Eva, ja tornem a ser a casa,... de totes maneres, ... hi haurem de tornar, no ens va donar temps a fer totes les recomanacions d'aquest fil.
Ja ens agrada no haver pogut acabar de visitar tot,... queda pendent per un altre cap de setmana,.. encara que no sigui de pont ;-)

Ara ja de cares a les festes de Nadal, aparcarem uns dies la AC a casa.

Gràcies altre vegada a tots els que ens heu donat suggeriments,.. ens han anat mooooolt i moooolt bé,.:)

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38677

Tornant de la nostra "escapadeta" de La Sierra de Albarracin i Terol vam fer la darrera aturada a BOT i vam pensar amb la mar- mar i la Neus perque els nostres ulls anaven d' un lloc a l' altre de la coperativa i el forn;-)  .També com no ens varem proveir ara que ve Nadal amb botelles d'un vi que ens va fer conèixer un homenet molt aixerit jejejeje.De fet les nostres filles ens van dir si aquesta escapada havia estat una escusa per se una escapa " gastronòmica".Uffff quan una es fa gran més pensa amb a teca :dry:

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38679

Tiramillas ha escrit:

Tornant de la nostra "escapadeta" de La Sierra de Albarracin i Terol vam fer la darrera aturada a BOT i vam pensar amb la mar- mar i la Neus perque els nostres ulls anaven d' un lloc a l' altre de la coperativa i el forn;-)  .També com no ens varem proveir ara que ve Nadal amb botelles d'un vi que ens va fer conèixer un homenet molt aixerit jejejeje.De fet les nostres filles ens van dir si aquesta escapada havia estat una escusa per se una escapa " gastronòmica".Uffff quan una es fa gran més pensa amb a teca :dry:

Mª Jose, esperem no haberte decepcionat amb la parada a Bot. De fet soc conscient que no es un poble bonic pro m'encantan els seus carrers curts i amb vistes a la Serra de Pandols. Per cert vas veure el forn on couen les pastes?

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38691

Mª Jose, esperem no haberte decepcionat amb la parada a Bot. De fet soc conscient que no es un poble bonic pro m'encantan els seus carrers curts i amb vistes a la Serra de Pandols. Per cert vas veure el forn on couen les pastes?[/quote]

mar-mar.. decepcionar???????????? que vaaaaaaa!!!! Ens va agradar molt!!! El que pasa es que estan fent obres i ens van desviar per entrar fins el centre del poble.
El forn es el que hi ha al carrer del costat de l' esglesia???a la dreta? Estava tot tancat menys la coperativa perque hi vam aarivar a les 6 de la tarda. Però de ben segur que hi tornarem , hem de probar aquestes pastes!!!!
Un petonàs guapa!!!

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38692

Doncs si, estàn d'obres. vàrem aparcar en una parcela dins el nucli urbà i vàrem poder visitar el forn... molt diferent de la resta que hem vist.
La dona (molt amable), ens va ensenyar les cloves que es cremen per fer foc i dins el forn... penjolls de la calcificació i evaporació de l'aigua de dins els pans,... molt diferent.

Gràcies per el suggeriment...;-)
Una bona visita...

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38696

Mª Jose, efectivament el forn es ubicat aqui, pro no hi ha confusio ja que desde fa temps es l'unic.

Respecte a les obres no en sabiem res, l'utima vagada que varem estar va ser a finals d'agost

Ja ens diras si t'agradat el vi i quin et vas quedar, putser Llagrimes de tardor?, o Clot d'encis?

Un altre peto per a vosaltres, guapos

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38697

Correcitys, dons si molt diferent dons ja us vaig dir que es un forn moruno. La señora per el que dius deu de ser una señora ja gran, la mastressa, es encantadora i si topeu amb el fill tambe.

M'alegra que ho considereu una bona visita, dons li tinc un especial carinyo, de petita i vaig jugar molt debant de aquest forn.

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38708

mar- mar, em vaig quedar mitja coperativa jajajajaj. Les Llàgrimes de tardor visiten la nostra taula desde ja fa un temps, la olivada amb cacau, la olivada picant, les tòfones, el oli, la melmelada de plàtan i cacao ,etc, etc uffffffffffffffffff
UNA DELICIA!!!!

Re:PONT DEL DESEMBRE A LA FRANJA I DELTA EBRE fa 11 anys 11 mesos #38718

Dons ara entenc la "escapada gastronomica" que comentaven les teves filles

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12