• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Lloguer de càmper? fa 2 mesos 4 setmanes #52229

Hola!
Tinc un mebot que voldria llogar una càmper aquest estiu i em demana si sé d'empreses de lloguer que estiguin bé i no siguin massa cares. En sabeu d'alguna? Us ho pregunto perquè nosaltres tenim una auyocaravana i el mon de les furgos no el controlem gaire, la veritat.
Moltes gràcies per la vsotra ajuda!

Enric

La Caseta Sobre Rodes, el nostre blog de sortides i viatges:
casetasobrerodes.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Lloguer de càmper? fa 2 mesos 4 setmanes #52230

Hola Enric,

Que provi amb yescapa. A l'estiu les empreses de lloguer ho tenen tot ple i moltes exigeixen un mínim de 15 dies.

Salut,!
Aniol

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12