• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Como nos entregan la AC cuando la compramos

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 3 mesos 4 dies #51835

Nos entregaron la AC el 4 de junio. Una Challenger Mageo Premium Fiat 150 CV 367 GA. Todos los euros con los que pague la AC, funcionaban perfectamente, no tuvieron problemas con ninguno.
¿Pero nosotros con la AC?
El primer fin de semana fuimls a um camping, para estar tranquilos y probar todo.
El deposito de grises goteaba, me tuvieron que cambiar la pieza por defectuosa
El cierre de sguridad de la puerta copiloto, no ajustaba, lo arreglaron
La radio no pillaba ninguna emisora, no habian conectado la antena
El fin de semana siguiente las luces debajo de la cama basculante, funcionaba algunas veces, otras no. Mala conexion en la centralita.
Volviendo de vacaciones la bomba de agua dejo de funcionar, nos la cambiaron por una nueva.
Hace 2 semanas fuimos a Pla de Barres, dejo de funcionar la llave fisica y solo abre y cierra con el mando
Durante este tiempo encontramos varios tornillos sueltos, nos dicen que son de los montadores que se les caen y no los recojen.
Este fin de semana nos fuimos a Sant Joan de les Abadeses, el viernes la bomba empezo a hacer ruido y no funcionaba, hice todas las cosas del manual (soplar, absorver) nada, decidimos quedarnos y apañarnos con una regadera.
Empieza a llover y me entra agua por la claraboya de cabina.
La cabeza loca.
Hoy fui al concesionario, llego y la bomba sigue haciendo ruido durante unos segundo y ......funciona (tocate los de alloçes). De la claraboya me dicen que esta mal ajustada. La han ajustado.
¿es normal esto?
Los operarios del concesionario, muy amables, TODOS, amables y con animo de ayudar en todo momento.
Dicen que son cosas que pasan, que es normal, que lo que no es normal es que me pase todo a mi. Que todas, incluso las mas caras, tienen estos pequeños problemas.
El año que viene, queremos ir a cabo norte, ¿con que animo puedo ir?
Hoy estoy "tocado" con el tema de la AC
Compre la AC, porque tuve un problema de salud grave y me jubilaron
La enfermedad no me mato, pero la AC puede que si.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 3 mesos 4 dies #51836

Tonio, estuve 5 años trabajando en AutoSuministres, mayoritariamente en el área de garantías.

Ya no estoy en el sector, he vuelto al mundo laboral anterior. Soy una simple usuaria.

El número de mecanismos por centímetro cuadrado en una AC es elevado y es habitual que pese a ralizar una checklist de verificación para la entrega, la autocaravana tenga una lista de temas a resolver una vez que la estrena el cliente, sobretodo al principio.

Paciencia, yo creo que hoy por hoy es así en todas las marcas, aunque algunas se llevan la palma.

Conseguiréis estabilizar el tema, aunque luego, debido al uso, se rompen o gastan piezas también.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tonio

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 3 mesos 4 dies #51837

Si Eva, lo puedo entender. No es facil. Pero quizas las entregan sin una simple revision, sin un control de calidad.
Lo de la bomba me dejo tocado, tod el fin semana sin funcionar, la puse en marcha mil veces y esta mañana..... funciona.
Lo de la claraboya, suerte que estabamos dentro. Entraba muy poca agua, gotitas, pero no tiene que entrar agua de lluvia.
Creo que no las revisan y los cabreos que nos llevamos, no nos los merecemos.
Saludos

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 3 mesos 4 dies #51838

Vaja, Tonio, quin via crucis!

Només puc desitjar-te ànims i paciència.

Jo també vaig tenir un període de "reajustaments" quan vaig comprar les 2 autocaravanes que he tingut, però mai amb aquesta intensitat que estàs patint, déu n'hi do!.

La veritat és que no entenc com els fabricants o preveïdors de serveis relacionats amb el lleure (no només els sector autocaravanes, aquí entrarien agències de viatges, guies, restaurants, etc.) no són més curosos amb els serveis que ofereixen considerant que poques coses hi han més sagrades, pels consumidors, que el gaudi del seu temps de lleure.

A més Challenger és una marca amb solera, són de les veteranes a França, no m'ho explico.

Salut i encert! I molta sort! I molts ànims i paciència!

PS. Paranoia personal: en la meva darrera "època de reajustaments" de l'autocaravana nova, l'actual Bavaria (compte! del grup PIlote), va haver-hi un moment, segur que de paranoia, on vaig arribar a pensar que les unitats justetes en termes de qualitat el fabricant les derivava cap a mercats secundaris, com el català, i deixar que el ditribuïdor local i el comprador se'n surtin com puguin. Però vaja, és una paranoia meva.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tonio

Last edit: per MarceCRN.

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 3 mesos 3 dies #51839

Bon dia,

ës veritat que no estaria malament que abans de lliurar una AC hi fessin una bona repassada, perque crec que no hi ha ningú que no hagi estrenat una AC i no hagi tingut problemes.

Al final penses, que la decissió dels fabricants és que prefereixen que sigui el client qui s'ho trobi i que ja aniran arreglant els desperfectes que surtin, això si amb bona cara, ja que saben que el client té tota la raó.

En el cas de Challenger, tinc dos amics que l'han estrenat amb poc temps de diferència un ha tingut el problema d'entrada d'aigua per la clraboia i l'altre no, per tant el distribuidor només ha hagut de fer una reparació.

En fi, és cert que sembla mentida que et gastis aquest dneral i que corris el risc que hagis d'anar al concessionaria després de les pirmesres 10 sortides, crec que en part es per un problema de saturació de demanda, i per tant han d'anar mt ràpids en la producció i això es nota.

Paciència, molta paciència !
Salut, Kms i República!!!

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 3 mesos 3 dies #51840

Bueno, ya la tengo.
Esta todo reparado, esperemos que me den tranquilidad una buena temporada.
Contra los operqrios del concesionario no tengo nada. Mas bien al contrario, gente amable y con ganas de solucionar problemas.
Pero, en mi caso, han sido demasiados problemas y quizas yo no este en mi mejor momento para afrontarlos.
Ahora necesito unas cuantas salidas sin problemas.
Gracias a todos.

Les envie un email a Challenger, explicando estos 2 meses. A ver que dicen. Espero que, como minimo, se disculpen. Aunque me temo, que ni eso

Last edit: per Tonio.

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 2 mesos 4 setmanes #51841

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1781
  • Gràcies rebudes: 43
Hola Tonio,
Primer de tot que la salut et vagi millorant, i que després es mantingui. Em sembla que és com una pandèmia, o que quan ens "toca" veiem un munt de gent al costat a qui també li passa...
En quant a l'auto, doncs jo crec que als fabricants els hi surt més a compte no tenir un equip de control exhaustiu de qualitat i passar els possibles problemes al distribuïdor. I si resulta que a més.vius lluny del lloc on l'has comprat, ja "ni te cuento".
Com t'han dit, un cop et surtin tots els problemes inicials, després ja no t'haurien de sortir més, durant una bona temporada.

A veure si ens veiem.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Como nos entregan la AC cuando la compramos fa 2 mesos 4 setmanes #51842

Josep Maria, estoy bien, enfermedad superada, estoy limpio. Otra cosa es de cabeza, estoy tocado.
Me pusieron "fecha", luego me prejubilaron ( de una manera un poco fea, 42 años en la misma empresa), luego las dos hijas emancipadas.
El presente, no es como lo habia planeado. A ver el futuro....

¿que ha pasado en Totcamping?
¿donde esta la gente?
Nunca ha sido un portal numeroso, pero eramos una buena colla, ademas con un ambiente envidiable.
¿donde estan Los Pacos, Tiramillas, Paivi, Mireia, Conrab y Echobelly, Sabel, Ragoba y tantos otros?

Una de las primeras cosas que hice, cuando decidimos la compra, fue volver a entrar aqui.
La ultima fiesta de aniversario, fue hace + 5 años.
¿que paso?
A ver si le damos un giro y nos reencontramos todos

Me he ido del tema. Sorry

Last edit: per Tonio.
  • Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 3 dies (10.12), Labrit en 5 dies (12.12), Ficus en 12 dies (19.12), Kabretes en 17 dies (24.12), Carles.cat en 20 dies (27.12), MARGA en 22 dies (29.12)

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.