• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51206

Bon dia a tothom.
Fa un parell d’anys que aprofitem l’ACSI per anar al Càmping per fer barbacoas i estar de panxing,com que hi parem pocs dies mai hi havia donat importància a posar un terra a fora de l’auto sota el Toldo pero últimament hem parat a càmpings força sorrencs i estem una mica farts de la terra que s’acumula dins.
Els hem vist posats de tot tipo i color el que augmenta la indecisió pel que m’agradaria conèixer les vostres opinions.
Hi ha algun prou rígid per no tenir que clavar-lo tenin en compte que la mitjana de estada es un parell de dies
Gràcies i Salutacions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51210

Hola,
nosaltres fa anys que diem de comprar-ne un, ja que realment és molest, però sempre acabem trobant una excusa per no fer-ho,
per tant, de moment em quedo aquí per veuret si algú aporta informació que ens ajudi a decidir-nos.
gràcies
Salut, Kms i República!!!

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51211

Ens passa el mateix, necessitem una empenta
No perdem la esperança que algú ens la donarà

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51213

L altre dia ens vàrem trobar uns quants gitanos irlandesos anomenats travelers ells posen un terra de fiamma i una catifa gran a sobre davant de la porta de la caravana... Em sembla be el montatge però per estar semanes a un camping pero no per 2 dies

Enviat des del meu Redmi S2 usant Tapatalk

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51217

A Les Fonts / Terrassa (a la riera) hi ha diversos magatzems, un d'ells té una web que es diu quelcom semblant a suelosdecamping. Vam anar-hi en persona, i vam agafar el més barat que ens va semblar acceptable. Molts cops ni el clavem.
Davant la porta hi posem mig palet (tallat per a que tingui recolzament per la banda tallada, és clar) i va molt bé per no entrar tanta sorra dins.

Enviat des del meu SM-G950F usant Tapatalk

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51220

Carlos.mataro, diria que al traster tenim un terra senzillet que ens van regalar en algun moment i que, si no estic errada, no hem fet servir mai. A veure si me'n recordo de buscar-lo i, si vols, passes per casa a veure'l, doncs nosaltres també som de Mataró.
Mercè & Cia.

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51221

Gràcies
Per cert ja ens coneixem de la trobada d’avinyonet,sensa presa ja diràs cuan ho trobis

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51227

Hola!
Nosaltres no gastem aquest accessori. Però sí que al seu dia vaig fer això per utilitzar-lo per netejar la sola de les sabates quan entres a l'autocaravana, tal vegada el puguis aprofitar.

Es tracta d'una làmina de cautxú que juraria vaig comprar en un Leroy Merlin, Bauhaus o similar; en concret aquella làmina que té una mena d'apèndix o punxetes flexibles, que freguen la sabata tan aviat la trepitges. Això:

No recordo si la venien per m2 o per peces d'una mida determinada. Tal vegada podries comprar un rectangle d'1 m2 i tenir-lo a l'exterior, com a megaestora. A l'hora de plegar: toca sacsejar la brutícia, raig d'aigua opcional i embolicar en cilindre, abans d'estibar-lo

Jo vaig comprar un tros o peça i el vaig retallar per ajustar-lo al primer esglaó interior de l'auto i a l'esglaó d'accés al lloc del conductor. I la veritat sigui dita: reté molta brutícia, cal "buidar-la" de tant en tant, perquè l'acumula a la part inferior de les punxes (sorra, gespeta, etc).

No sé si m'he explicat bé, a veure si recordo de fer una foto i us la mostro.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51234

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres encara tenim i usem, de tant en tant, un teixit amb forats que vam comprar en una botiga d'accessoris de càmping al 2004... Es diu aerotex, si ho poseu al cercador el veureu.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51244

Carlos, sí que tengo el suelo que te comenté. Creo que está sin estrenar. Es de la marca Lorak, concretamente el modelo "Suelo loneta SP-1". Aquí no te puedo poner fotos, pero este es el enlace a la página web . La medida es 2,90 x 4,00. Si te interesa quedamos un día y te lo miras.
Mercè & Cia.

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51246

Gràcies
Heu guanyat unes birrilles. T’he enviat un privat amb el meu número de mòbil per que poguem contactar.

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51275

MarceCRN va escriure: Hola!
Nosaltres no gastem aquest accessori. Però sí que al seu dia vaig fer això per utilitzar-lo per netejar la sola de les sabates quan entres a l'autocaravana, tal vegada el puguis aprofitar......................
.....................Jo vaig comprar un tros o peça i el vaig retallar per ajustar-lo al primer esglaó interior de l'auto i a l'esglaó d'accés al lloc del conductor. I la veritat sigui dita: reté molta brutícia, cal "buidar-la" de tant en tant, perquè l'acumula a la part inferior de les punxes (sorra, gespeta, etc).

No sé si m'he explicat bé, a veure si recordo de fer una foto i us la mostro.

Salut i encert!

Hola, aquí teniu les fotos d'allò què parlava l'altre dia. Entenc que no és el que demanava carlos.mataro ; però vaja, si algú vol fer-se una idea: això és el que tinc, com a estora, a l'entrada de l'autocaravana: adjunto fotos.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 8 mesos #51276

Ho trobo molt bona idea per que a les areas i parkings el terra de fora no es pot posar i molts son força sorrencs prenc nota per probar-ho
Gràcies

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 7 mesos #51303

Nosaltres hem comprat un al Decathlon. Encara no l'hem provat. Ja us explicarem com va.
És aquest www.decathlon.es/suelo-para-tienda-de-campaa-transpirable--id_8358566.html

Salut!

Enviat des del meu RNE-L21 usant Tapatalk

Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 7 mesos #51310

Hola Carlos.
Nosaltres vam comprar el terre tipo BOLÓN i sempre que anem de camping el montem, molt sencill de netejar i guardar, no fa basalas quan plou, nomes posem piquetas a les puntes.
El tornaría a comprar pero una mica mes petit, No es barat pero penso que es per sempre.
El varem comprar aquí, i com que estan a Granollers, el pots anar a recollir i t´estalvíes els gastos

micasaconruedas.com/camping-avances-tiendas-cocina/suelos-pa...n-autoravana-camper/

Salutacións
Josep
D'on no n'hi ha, no en pot rajar

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 7 mesos #51311

Gràcies
Ja ho he solucionat amb la Mercè pero es bo que el fil vagi endevant i qui el pugui llegir tingui una bona base per decidir
Jo també i vaig a comprar a mi casa con ruedas

Re:Consell per posar terra fora de l’auto fa 4 anys 7 mesos #51317

En el nostres cas, des que tenim l'AC no fem servir cap terra donat que encara no hem trepitjat càmping.
De totes maneres, tinc guardat el que feiem servir quan la Caravana per adaptar-lo cas que es necessités. Fugint d'anar a parar a articles comercials destinats a aquest fi però amb un possible elevat cost (i això ja depèn de cadascú), després d'alguna provatura fallida que no ens convencia, l'opció que vàrem fer servir durant anys era senzillament "tela antiherbes" de les que es posa als jardins -sota grava o escorça habitualment- per a que no surtin males herbes.

Per l'ús original al que està destinat, és un material sofert, dur, permebable i per tant no es feien bassals i molt aviat sec, a més de permetre ser plegat amb facilitat.
Vaig cremar amb un encenedor les dues vores que es podia desfilar, i el subjectava a terra amb unes petites piquetes que vaig fer-me: un clau amb una arandel·la a la cabota per augmentar la superfície. Tenia alguns claus de diferents llargades.

Salut!!
JordiMT
One live, live it

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12