• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 3 mesos #48869

Bon dia, fa anys que estic darrera que Balsareny faci una area per a AC's, i ara amb el canvi de govern local estan més disposats a escoltar-me.
Fa anys vaig trobar informació de les necesitats basiques i de preus per a crear una nova aresa de descans per a Ac's i a dia d'avui no aconsegueixo trobar el fil.
Si algú em pogués informar us estaria molt agrait.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 3 mesos #48876

Bona tarda ADALBERT, acabo d'enviar-te un missatge privat.

Salutacions,

Narcís

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 1 mes #48985

Hola Pont de Pedra, acabe de fer la presentacio en el foro i mirant els missatges he vist aquest tema. M'interesaria aquesta informacio per documemtarme i poder anar a fer la peticio a l'ajuntament del meu poble, qui sap, igual els puc motivar i .....
Be, si no es molta molestia, faries el favor d'enviar-me-la?
Grácies.

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 1 mes #48987

Bon dia omillet,

Celebro que tinguis aquesta iniciativa ;-) . T'envio un MP.

Salutacions,

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12