• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 3 mesos #48869

Bon dia, fa anys que estic darrera que Balsareny faci una area per a AC's, i ara amb el canvi de govern local estan més disposats a escoltar-me.
Fa anys vaig trobar informació de les necesitats basiques i de preus per a crear una nova aresa de descans per a Ac's i a dia d'avui no aconsegueixo trobar el fil.
Si algú em pogués informar us estaria molt agrait.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 3 mesos #48876

Bona tarda ADALBERT, acabo d'enviar-te un missatge privat.

Salutacions,

Narcís

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 1 mes #48985

Hola Pont de Pedra, acabe de fer la presentacio en el foro i mirant els missatges he vist aquest tema. M'interesaria aquesta informacio per documemtarme i poder anar a fer la peticio a l'ajuntament del meu poble, qui sap, igual els puc motivar i .....
Be, si no es molta molestia, faries el favor d'enviar-me-la?
Grácies.

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 1 mes #48987

Bon dia omillet,

Celebro que tinguis aquesta iniciativa ;-) . T'envio un MP.

Salutacions,

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12