Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hace años se podia acampar libre en la zona de Benasque como se hace en Pineta .
¿Sabeis si se puede acampar ó no ? Gracias |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No puc ajudar-te; l'últim cop que vaig estar per aquests indrets va ser fa 6 ó 7 anys per un pont de Sant Joan i vaig quedar sorpresa pels canvis que havia sofert aquesta petita població muntanyenca. Camí del antic balneari de Benasque (per cert molt atrotinat) vàrem veure gent fent pic-nic, però no vam veure cap element d'acampada. On si vam poder fer nit va ser a l'estació d'esqui de Cerler.
Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Nosaltres vam acampar a la tardor ala zona de Pineta, era lliure. També al parquing de Benasque tot i que no es podia, a la tardor no ens van fer fora, a l'estiu no ho tinc tan clar.
Falta imperiosament una àrea per AC a Benasque, ni que si:ohmy: gui a Cerler com pots trobar a totes les estacions d'esquí a França. |
|
Gracies a tots ( o intentare en catala)
En altre lloc me ant dit que si que es pot a la zona de Senarta, pero al final no se si anire o en quedare par la Cerdanya y Andorra Salutacions. |
|
Com ha anat ?
Volem fer una sortida pel Pirineu d'Osca i ens aniria bé saber on poder buidar i omplir, com a quasi qualsevol poble del cantó francès dels Pirineus. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ja , ja, ja
Acabo d'arribar del Pirineu francés per Osca. És com passar del 1er món al 3er món. De cop i volta deixes de trobar-te AutoCa. per la carretera. Per Formigal, i Panticosa no hi ha res, en tot cas et deixen aparcar i dormir que ja és molt. A la tardor vaig estar a Benasque i Bielsa, al primer posen limitacions al parquing municipal. Ainsa (població recomanable)té el pàrquing muni. adaptat per AC's, si no recordo malament. No conec més llocs. Entra al portal: wwww.acpasion.com, i investiga. ADOLF |