• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Divendres, 24 Setembre 2010 20:39

100 km/h de velocitat per ac pesades a Alemanya

La regulació en període de proves introduïda a Alemanya al març de 2005 va permetre a les autocaravanes amb un pes màxim de càrrega entre 3,5 i 7,5 tones viatjar a 100 km / h enlloc dels 80 km/h a les autopistes i carreteres alemanyes .

El període finalitzava el 31 de desembre de 2009. No obstant això, la recerca duta a terme pel Ministeri Federal de Transports, Construcció i Desenvolupament Urbà va demostrar que les autocaravanes d'aquesta categoria, tant si condueixen a 80 km / h com a 100 km / h, no són propenses a els accidents.

El passat dia 31 de Maig va ser publicat, en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, el Decret-Llei 3/2010, de mesures urgents de contenció de la despesa i en matèria fiscal per a la reducció del dèficit públic. Entre les diverses modificacions que introdueix aquest decret llei, hi ha les que afecten tant a la transmissió de vehicles usats com a la matriculació de nous vehicles.

Pel que fa a l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats sobre vehicles usats, l'esmentat Decret-Llei ha modificat el tipus impositiu, de tal manera que des del 1 de Juliol la transmissió d'un vehicle subjecte a aquest impost passarà a ser del 5%, en lloc d'un 4%.

Dijous, 23 Setembre 2010 21:10

Futuria - El iot sobre rodes

Per als que tenint 655.116 € ociosos a la butxaca tinguin la voluntat de tenir una autocaravana de luxe amb saló, terrassa, spa i garatge per l'esportiu ( que és un extra a pagar a part ) la Futuria és una candidata.

Té un saló de luxe, un dormitori amb llit gran, un potent equip de so, una sala de bany i un jacuzzi a la terrassa de gairebé 11 metres de llarg, i un garatge a la part posterior per a portar un esportiu de luxe i ensenyar-lo donant un passejada en una exòtica ciutat.

Dimecres, 22 Setembre 2010 19:47

Pneumàtics, cal canviar-los cada sis anys

PneumaticsEls pneumàtics són un risc a partir dels sis anys d'ús, per la qual cosa s'han de canviar almenys al final d'aquest període per evitar accidents, segons es conclou en un estudi publicat per la multinacional Dekra, especialitzada en serveis tècnics per a l'automòbil.

L'estudi, realitzat a tot Europa, incideix que superat aquest període pot arribar a produir-se una explosió del pneumàtic que derivi en accidents greus o molt greus.

En les conclusions de l'informe realitzat per Dekra s'assenyala a les caravanes, autocaravanes i remolcs, com els vehicles més vulnerables per aquest deteriorament dels pneumàtics.

Pàgina 13 de 22

Alguns viatges

  • Sant Pere Pescador +

    Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

    Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

    El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

    Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25