Amb l'objectiu de facilitar els tràmits en la compra i venda de vehicles i de proporcionar un millor servei als ciutadans i ciutadanes, el Congrés dels Diputats ha aprovat per unanimitat la presa en consideració de la Proposició de llei, presentada pel Grup Parlamentari Socialista, per la qual es modifica la cancel·lació de les limitacions de disposició en el Registre de vehicles, inclosa en la Llei sobre trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat vial.
El passat 10 de gener la Subdirecció General de Qualitat i Seguretat Industrial del Ministeri d'Indústria va emetre una circular a les ITV en que prenia en consideració les peticions de ASEICAR de no considerar com reformes d'importància les principals modificacions que s'efectuen en les caravanes i autocaravanes.
Buena Ruta, l'empresa especialitzada en l'organització de rutes turístiques en autocaravana ara obre les portes al caravaning fent rutes per als usuaris de caravana.
Proposen per Setmana Santa una ruta al Marroc ( optant a dos itineraris diferents ) i un viatge especial per jubilats previst per el mes de Maig.
A Alemanya, a partir de 2013, serà suficient el permís de conduir "B" per portar combinacions de cotxe+caravana de fins a 4250 k., realitzant un curs d'un dia, gràcies a una llei aprovada abans de Nadal a petició de l'Associació Industrial de Caravàning Alemanya (CIVD).
Es tracta d'una petició que aquesta associació porta realitzant des de fa anys ja que, fins ara i com passa a Espanya, amb el permís B només es podien conduir combinacions fins a 3.500 kg.
El PSOE a l'Ajuntament de Màlaga presentarà en el ple d'aquest dimecres una moció demanant a l'equip de govern del PP que, en el mínim temps possible, habiliti una àrea de servei d'acollida per autocaravanes. Els socialistes defensen que un espai d'aquestes característiques atrauria a vehicles que aportarien un turisme de qualitat.
Als anys '60 es van construir a Ramsele, Suècia, dos prototips d'autocaravanes que utilitzaven motors de la marca sueca Saab. Els prototips van ser realitzats en xapa i fusta per Torsten Johansson, i com a propulsor de les mateixes utilitzava el motor de dos cilindres i dos temps que rendia 28 cv i es muntava llavors als Saab 92D de 1956.
He vist aquest article al web del Club Sorbeltz i no he pogut deixar de portar-vos-ho pel que té de curiós.
El 1928, Glenn Curtis, fundador de l'empresa fabricant d'avions Curtiss, va crear aquest Aerocar terrestre per un financer de Nova York, anomenat Hugh McDonald, per utilitzar-lo com a transport diari des de Long Island a Wall Street.