02-12-Ixent2
10-12-Cala_Tot_Circ
10-12-Carlosk75_Centelles_Aiguafreda1
10-12-EvaV-Centelles-8
10-12-EvaV-Centelles
10-12-EvaV-Loudenvielle
10-12-EvaV_Islandia
10-12-EvaV_WellsGray_Canada
10-12-Eva_Canada
10-12-Ficus_Cerdanyola
10-12-Ficus_Cerdanyola2
10-12-Ficus_Cerdanyola3
10-12-Matrix_Bilbao
10-12-Matrix_Lofoten_Noruega
10-12-Matrix_Longues_sur_mer
10-12-Matrix_Pitea_Javre_Suecia
10-12-Matrix_Punta_Roncudo
10-12-Monrib2123_Taull
10-12-Nouespai_Delta_Ebre
10-12-Tot_Circ
10-12-Tot_Circ2
11-02-Ixent_Prades
11-06-Finale-Hospitalet
11-06-Pau-Fontcoberta
11-11-EvaV_Escocia1
11-11-EvaV_Escocia3

TotCàmping recomana

AreaPuntoControl
10% de descompte, en mà d'obra, als usuaris registrats.
Auto88
Preus especials als usuaris registrats.

Des d'aquí pots donar una quantitat per a la millora i manteniment d'aquest web, o comprar els adhesius.

Quin és el vostre vehicle ?
 
 Català English Español Français German Italiano

Aniversaris

  • habbe Enviar un Missatge personal
    l'aniversari és avui!!
  • messeta Enviar un Missatge personal
    l'aniversari és avui!!
  • Mariona Enviar un Missatge personal
    l'aniversari serà demà
  • Guillem Enviar un Missatge personal
    l'aniversari serà Dilluns, 21 Maig 2012
  • Los5 Enviar un Missatge personal
    l'aniversari serà Dilluns, 21 Maig 2012

Connectats fòrum:

Contacte admin


Contacta amb Totcàmping
La teva adreç@:
El teu nom:
El teu missatge:
Escriu 9 en lletres minúscules (anti-spam)

Previsió del temps


Imatges a la galeria

Get Adobe Flash player
Get Adobe Flash player
El càmping i el caravaning espanyol tanquen la temporada d'estiu amb una ocupació mitjana del 70% PDF Imprimir Correu
Usar puntuació: / 0
DolentBo 
Escrit per Webmestre   
Dimarts, 27 de Setembre de 2011 00:00
camping-valencia

Es compleixen les previsions i el sector millora les seves xifres respecte a 2010

Les empreses de lloguer d'autocaravanes compleixen amb el 94% d'ocupació prevista

El sector del càmping i el caravaning clausura una temporada més amb uns resultats força encoratjadors ja que s'ha aconseguit arribar a les xifres d'ocupació previstes per aquest estiu situades al voltant del 70%. Tot i que les xifres poden variar d'unes comunitats autònomes a altres, en línies generals aquesta ocupació ha suposat al voltant d'un 5 i un 10% més respecte al 2010.

 

D'aquesta manera, el càmping i el caravàning es consoliden com l'alternativa ideal per passar les vacances en família o amb amics ja que les dades demostren que el perfil de les persones que es decanten per aquesta opció solen ser famílies amb fills o joves. "Les persones que es decideixen per anar de càmping i caravàning gaudeixen d'uns dies de descans on es combina la natura amb activitats d'oci per a tots els membres de la família i tot això sense haver de renunciar a qualsevol tipus de comoditat o la qualitat. Així mentre uns gaudeixen de l'aire lliure i la tranquilitat, altres poden jugar i divertir-se amb total seguretat" afirma Ricardo Fauria, president de la Confederació Espanyola de Càmping i Caravàning (CECC).

Aquest estiu l'estada mitjana en els càmpings espanyols ha rondat els cinc dies amb una despesa mitjana de 45 € per persona i dia. A més, la bona acollida d'aquest model de turisme de càmping i caravàning també ha permès la creació d'ocupació ja que alguns dels càmpings han arribat fins i tot a incrementar la seva plantilla en un 50% i el caravaning per la seva part prop del 18%.

Respecte al sector de lloguer d'autocaravanes es pot afirmar que s'han fet efectives el 100% de les reserves de les flotes previstes abans de l'estiu, la qual cosa ha suposat prop del 94% de l'ocupació. Com assenyala José Manuel Jurado, vicepresident de la CECC i President de ASEICAR: 'Viatjar en autocaravana és una forma "diferent" i molt atractiva de recórrer diverses destinacions, no només per Europa sinó també pel nostre país. La majoria de turistes espanyols que es decanten per aquesta opció solen ser famílies amb fills o grups d'amics i amb un perfil econòmic mitjà-alt, encara que també té bastant èxit entre els estrangers que visiten el nostre país '. El 2011 durant la temporada d'estiu ha suposat un lloguer de 130 dies per vehicle amb un cost de 170 € per dia.
Font original de la notícia: cecc